Mjøsa: Mekkeplass i Hamardistriktet

Anbefalte innlegg

Som topic sier. er ute etter et sted å drive med litt skruing i vinter. er vel kanskje flere som har steder å skru på ? evt flere som er på utkikk etter steder. har et sted på hånda litt utenfor Hamar men alt for stort for meg alene og er int i å dele sted med folk som har litt peil på hva de driver med og i hvertfall interesse for å ha det sosialt på et verksted.

 

Hvis noen har en ledig mekkeplass eller vet om et kurrant lokale hvor en gjeng kan gå sammen og lage et skikkelig verksted skrik ut.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det stedet du har på hånda da? Pris? Virker ikke som om så mange er ute etter lokale.... Blir jo dyrt alene ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det stedet du har på hånda da? Pris? Virker ikke som om så mange er ute etter lokale.... Blir jo dyrt alene ja!

 

 

ligger i romedal. er lokale på rundt 100kvm. god takhøyde og mange muligheter til å få et bra lokale å skru på. problemet er at utleier bor rett ved siden av og dermed utelukker høylytt bruk av verkstedet etter kl 23 på kvelden. + at det ikke er lagt opp noe til rette for strøm og vann der i stor grad. er sikringskap og innlagt vann. men vask + kontakter til strøm osv må legges opp av de som skal leie der. mulig det går ann å diskutere fram til noe med eiern.

 

prisen er 4000,- i mnd. og da sier det seg selv at man burde minst være 4 stk til å dele lokalet. grunnen til at jeg slenger ut spørsmål her er om noen vet om rimeligere lokaler. er en gjeng som er på utkikk etter ålreite lokaler. er vel oppe i 5 stk nå. men vil såklart ha det så nære Hamar som mulig og så billig som mulig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekkeplasser er ikke lett å få tak i. Leide lenge plass i Birkebeiderveien i Hamar, men nå er det revet for å gi bedre plass til Togmuseum...

 

Leide kongeplass i kjelleren på Midtbyen Park, men var så dum å ta med flere kamerater inn der og de ødela for alle sammen... Ble kastet ut etter tre advarsler....

 

Men, jeg er en av de heldige, har mekkeplass på Hamar. Her er det plas til mange samtidig. For tiden fullt, men legger ut en melding om det skulle bli en plass eller to ledige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg funnet ganske bra lokaler. men koster litt mere en flere har lyst til å betale. jeg betaler greit opp i mot en tusing i mnd så lenge det er bra lokaler og bra med varme om vintern. finni lokaler i stange med fyring og bra takhøyde osv. betong gulv +++ har vært gamle skole lokaler av noe slag. er i hvertfall fin innkjøring. asfaltert hele veien inn og bra porter. bonden som eier stedet måker også om vintern. så det slipper man.

 

Er det noen som er int å være med evt? er vel flere en meg som har lyst til å ha et skikkelig sted å ha et prosjekt på.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg funnet ganske bra lokaler. men koster litt mere en flere har lyst til å betale. jeg betaler greit opp i mot en tusing i mnd så lenge det er bra lokaler og bra med varme om vintern. finni lokaler i stange med fyring og bra takhøyde osv. betong gulv +++ har vært gamle skole lokaler av noe slag. er i hvertfall fin innkjøring. asfaltert hele veien inn og bra porter. bonden som eier stedet måker også om vintern. så det slipper man.

 

Er det noen som er int å være med evt? er vel flere en meg som har lyst til å ha et skikkelig sted å ha et prosjekt på.?

 

Hvor er dette da? Jeg er vel mulig interisert, jobber mye,MEN en plass og drive med bilen da jeg har fri er vel greit og ha! Og pris i mnd? Vet kanskje om noen som vil bli med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er dette da? Jeg er vel mulig interisert, jobber mye,MEN en plass og drive med bilen da jeg har fri er vel greit og ha! Og pris i mnd? Vet kanskje om noen som vil bli med..

 

 

på stange. ikke langt unna deg. Leie inkludert fyring vil havne på ca 920kr pr mnd. så kommer annen strøm i tillegg. har ikke fått sett på lokalene enda. venter en stk treig lakkerer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leter fortsatt etter sted å leie. Er det noen som har en ledig plass. ? trenger sårt å få begynt på bilen så den blir ferdig til nogenlunde sommern :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump bump. jeg trenger plass. someone let me in :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt ut annonse i Hamar Dagblad nå. går gratis ut til alle hustander i området i morra. så da får man se om det er noen som gir et svar der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting i huskelappen i dag heller jo.. Bare en som ønsket plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er jo Korsbakken karosseri fortsatt til salgs tror jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er jo Korsbakken karosseri fortsatt til salgs tror jeg :P

 

hehe. tro meg. sitti og sikla masse på stedet. men har ikke akkurat råd :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er noen gårdbrukere rundt her som har noe ekstra plass, det må det jo være..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det. men han jeg vet om skal jo ha gull og grønne skoger for plassen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det. men han jeg vet om skal jo ha gull og grønne skoger for plassen

Hmm..

Hvor, pris, str og slik a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

Hvor, pris, str og slik a?

 

Den på 100 kvm i Romedal?

Det blir jo litt dyrt hvis enn at på til må legge opp strøm og vann der ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den på 100 kvm i Romedal?

Det blir jo litt dyrt hvis enn at på til må legge opp strøm og vann der ja..

 

Nei, var på Lindstad i stange. men 400kr pr kvm i året = for dyrt for plassen når det gjelder bil. blir ikke forsvarlig.

 

BUMPEBOMP.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, var på Lindstad i stange. men 400kr pr kvm i året = for dyrt for plassen når det gjelder bil. blir ikke forsvarlig.

 

BUMPEBOMP.

 

Var på Støsaga i dag, 1700,- for 63 kvm (7x9) i måneden, mulig å ta over fra d.d. plass til to biler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Støsaga i dag, 1700,- for 63 kvm (7x9) i måneden, mulig å ta over fra d.d. plass til to biler..

 

støsaga? og 7x9 hørtes ikke så veldig stort ut :P bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

støsaga? og 7x9 hørtes ikke så veldig stort ut :P bilder?

 

Harasjøen.

Er ikke plass til mer enn to biler, med plass rundt dem. Tok ikke noe bilde siden det bare var 7x9, helt firkantet, godt belyst, en og trefaset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harasjøen.

Er ikke plass til mer enn to biler, med plass rundt dem. Tok ikke noe bilde siden det bare var 7x9, helt firkantet, godt belyst, en og trefaset.

 

er såpass langt ut ja. da er jeg nok avhengig av å dele verksted med noen som stiller med sveiseapparat :P for å handle det selv nå blir for dyrt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.