#1 Skrevet Oktober 10, 2006 hei. i golf 3 er det forskjellige skjulte menyer i triptelleren osv. hold inne trip knappen. slå på tenningen. slå av tenningen start bilen slipp trip knappen. så dukker det opp 7/8 menyer. er det noe slikt på golf 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2006 hei. i golf 3 er det forskjellige skjulte menyer i triptelleren osv. hold inne trip knappen. slå på tenningen. slå av tenningen start bilen slipp trip knappen. så dukker det opp 7/8 menyer. er det noe slikt på golf 4. Hva viser disse menyene? Prøvde dette og da fikk jeg bare brukt bensin forbruk, olje grader og ute temperatur. Men bensin forbruket var der og da. altså ikke gjennomsnitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2006 Med fare for å være OT (siden topic var Golf IV). Jeg har prøvd dette på egen Golf III, og får følgende - Meny 1: Viser 4151, ingen bevegelse etter å ha kjørt 3-4 km - Meny 2: Viser 1, ingen bevegelse - Meny 3: Viser 32270, ingen bevegelse - Meny 4: Viser 4 (ikke i bruk til noe?) - Meny 5: Displaytest, alle segmenter i begge display lyser (888888888 etc) - Meny 6: Tripteller i meter? (Men nulles ikke samtidig med trippteller?) - Meny 7: (Digital) turteller - Meny 8: Tripteller (det som triptelleren vanligvis viser) Ville kanskje tro at noe av dette har med inspeksjonsvarslingen å gjøre (det som vises ved oppstart), men denne kan jeg lite om. Noe som indikerer forbruk fant jeg ikke, men det kan jo være forskjellig for forskjellige motorer/innsprøyningssystemer. Jeg har dessuten ikke sjekket om noen av disse tellerne nullstilles ved oppstart (f.eks. nr 6) Noen som har en komplett menybeskrivelse for Golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2006 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2007 Ingen som vet for Golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...