#1 Skrevet Mai 30, 2004 Satt sammen litt film fra gårsdagens 201-meter på Oppdal: http://www.pvv.org/~olekvi/raboc_-_s2_oppdal_2004_DivX.avi (Øystein V sin racerbil - det var et lite helve... å finne plass for filming der oppe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2004 Er litt usikker på når dette var jeg, men burde ikke denne S2'n vært på Gardermoen i hælja ? Right on hadde Drag Race for gatebiler der denne helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2004 Opprinnelig postet av Inge Tenåsen Er litt usikker på når dette var jeg, men burde ikke denne S2'n vært på Gardermoen i hælja ? Right on hadde Drag Race for gatebiler der denne helgen. Det var samme helg ja. Det er *litt* kortere fra Trondheim til Oppdal enn det er til Gardermoen - det vil jeg tro er (hoved)årsaken til at Øystein valgte å kjøre på Oppdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...