#1 Skrevet Oktober 11, 2006 Kom ABH motoren med mindre ccm? Altså slagvolum? Eller het den noe annet en ABH? Noen guru som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2006 Audi har jo 3.6 og 4.2 V8, men hakke peil på motorkode: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2006 Ørjan, jeg vet, og derfor jeg lurer om det er samme motorkode på 3.6L og 4.2L, ABH altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2006 Ørjan, jeg vet, og derfor jeg lurer om det er samme motorkode på 3.6L og 4.2L, ABH altså. Nei... er forskjellige motorkoder på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2006 Er forskjellige motorkoder på forskjellige motorvolum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2006 3.6 er alltid PT. 4.2 i Audi V8 og S4 4.2 er ABH. 4.2 i Audi S6 (ikke S6 Plus) er AEC. Utvendig er disse 99% identiske, men enkleste måte å se rask forskjell på en 3.6 og 4.2 er innsuget. 3.6 har svart og glatt innsug, 4.2 har aluminiumsfarget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2006 Takk for svar gutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...