#1 Skrevet Oktober 11, 2006 hvordan skal jeg løsne de 2 justeringsmuttrene nede på demperen? sitter fast som berget! prøvd med masse rustløser, men uten hell: bh : må man bruke en fjærspenner for å trykke sammen fjæra først? noen tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2006 hvordan skal jeg løsne de 2 justeringsmuttrene nede på demperen? sitter fast som berget! prøvd med masse rustløser, men uten hell: bh : må man bruke en fjærspenner for å trykke sammen fjæra først? noen tips De sitter noe sinnsykt med en gang hvis du ikke har satt det inn med noe spesielt fett... "gleder" meg til å prøve på min også nå som jeg snart skal skifte hjul.. Forrige gang endte med at jeg hadde av demperne, satt dem fast og brukte stor rørtang... Med masse rustløser og smøregreier... Satt det skikkelig inn med fett å greier så håper det sitter litt løsere nå... Da jeg fikk løsna det, gikk det fint å skru med fingra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2006 Fortsett her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=51994 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...