Hvilken størrelse på ic på Coupe?

Anbefalte innlegg

Driver å pusler litt med å sette inn en frontmontert ic på min audi coupe. Har rieger evo 1 fronten... For å slippe å bygge den om så alt for mye.. Hvilken størrelse bør jeg da bestille meg? Vil ha den størst mulig og regner med at jeg må skjære ut litt.. Men hadde håpet at jeg slapp å støpe frontfangeren lengre fremmover.... Noen tips og ideer? Ps.. Tenkte å bestille ic i fra sverige.. http://www.klracing.se/?subpage=kategori&kategori=50

Noen som har handlet med dem før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis størst mulig er målet så blir det noe liknende som dette: :)

IC-1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæveb steike, får man igjen panseret på det der? dimensjoner plz?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha:tilber: Den blr nok litt for stor siden jeg da neppe får igjen panseret engang tipper jeg....: klø : Hva er tykkelsen på den ic'n? Har du det panseret som da stopper og går i linje over lyktene eller den som går ned i midten mot frontfangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæveb steike, får man igjen panseret på det der? dimensjoner plz?

 

Får igjen panseret ja :) Selve registeret er 50cm bredt(+ tanker) og 48cm høyt. 63,5 mm bredt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha:tilber: Den blr nok litt for stor siden jeg da neppe får igjen panseret engang tipper jeg....: klø : Hva er tykkelsen på den ic'n? Har du det panseret som da stopper og går i linje over lyktene eller den som går ned i midten mot frontfangeren?

 

63,5mm tykk og har den nye typen panser som går ned mot fangeren ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så om jeg kjøper denne ( http://www.klracing.se/?subpage=vara&vara=46 ) Så skal jeg på et vis få montert den? Altså denne er ikke for stor?

 

Litt avh. av fangeren så går denne inn i fangeren. En nabo holder på å montere en tilsvarende inn i en RS2-kopi fanger og det går "på håret".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.