Anbefalte innlegg

Heisann!

 

noen som har erfaringer med EU-godkjenning og frontmonteret ic? sier de no på dette?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit det var en her som fikk trøbbel med dette i teknisk kontroll, da de mente at dette ga høyere effekt og var å anse som trimming.

 

Husker desverre ikke navn eller link til tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit det var en her som fikk trøbbel med dette i teknisk kontroll, da de mente at dette ga høyere effekt og var å anse som trimming.

 

Husker desverre ikke navn eller link til tråden.

 

Det har jo lite med eu å gjøre da.

 

Rimelig sikker på at de ikke bryr seg om du har en FMC i stede for den orginale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo samme folka ofte som utfører en teknisk kontroll langs veien og utfører en eu kontroll hos biltilsynet. En eu kontroll er jo også en teknisk kontroll eller??

 

MEN: Er absolutt ikke sikkert at det er alle som tar det like tungt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men man drar da ikke til biltilsynet for å ta Eu.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når min skulle eu godkjennes her for noen uker siden sa jeg ifra om at felger og senkesett ikke var godkjent på bilen. Det var ikke noe problem... Velg et verksten med omhu;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau nei får montere etter Eu-godkjenning da ekke lenge til så huff..: gråter :

nei jeg har ikke skrevet inn senke sette heller..+ at jeg skal prøve å få den igjenom uten cat....hvis det går da:rolleye:

 

Offtopic: Noen som vet hva som hjelper mot høy avgass?: smil : (tror ikke jeg har men i tilfelle)

 

Tenkte foresten å godkjenne på meconomen..eller er det no anan som er mer slum hehe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit det var en her som fikk trøbbel med dette i teknisk kontroll, da de mente at dette ga høyere effekt og var å anse som trimming.

.

 

 

Vil ikke anse det som Trimming, Vil vel heller kalle det Optimalisering.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når min skulle eu godkjennes her for noen uker siden sa jeg ifra om at felger og senkesett ikke var godkjent på bilen. Det var ikke noe problem... Velg et verksten med omhu;)

 

 

Greit du får lurt deg bort fra dette på EU kontroll.

Men blir du stoppet i teknisk kontroll får du mangellapp på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som andre sider: Velg Verksted med Omhu!

 

Jeg fikk igjennom bilen min med CO utslipp på 0.6, grensen er 0.5 og i papirene står det 0.13 eller slik. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit du får lurt deg bort fra dette på EU kontroll.

Men blir du stoppet i teknisk kontroll får du mangellapp på dette.

 

 

Men sjangsen for å bi stoppet i en slik kontroll er vel forholdvis liten...

Har blitt stoppet av feks politiet 3 ganger for andre grunner og de har ikke brydd seg om bilen. Har TUV papirer på KW, har det bare ikke i vognkortet.

Felgene vil jeg aldri få godkjent på bilen fordi de egentlig er til A8, S8, S6, RS6 + div stor Mercer...

 

Dessuten så var det vel bekymring ang EU kontroll det var snakk om nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau nei får montere etter Eu-godkjenning da ekke lenge til så huff..: gråter :

nei jeg har ikke skrevet inn senke sette heller..+ at jeg skal prøve å få den igjenom uten cat....hvis det går da:rolleye:

 

Offtopic: Noen som vet hva som hjelper mot høy avgass?: smil : (tror ikke jeg har men i tilfelle)

 

Tenkte foresten å godkjenne på meconomen..eller er det no anan som er mer slum hehe?

E85 Bensin funker fint.

Har og hørt en skvett aceton skal funke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten så var det vel bekymring ang EU kontroll det var snakk om nå;)

Vet d... Men vil bare si ifra! å sette inn senkesett og felger i vognkort koster en 500 lapp på biltilsynet.

Kjipt og få mangellapp.

 

Over and Out!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau:) E85 ja selger ikke det her..: bh : hehe dynke neppå no anna da..kan altids sette på orginal cat. da..skar registrere senke sette nå snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit du får lurt deg bort fra dette på EU kontroll.

Men blir du stoppet i teknisk kontroll får du mangellapp på dette.

 

Dette har aldri skjedd meg.. hverken med S6'n, senka Corrado, diverse Mk1/Mk2 Gti osv osv

 

sånne teite påståelser som de kommer med snakker man seg lett unna:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja godsnakke med dom:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.