#1 Skrevet Mai 30, 2004 I forbindelse med Vålertreffet i år tenkte jeg at vi kunne reise samlet fra Molde kl 0800. Planen var å ta Sølsnes - Åfarnes kl 0830. Noen som er med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2004 Noen spesiell grunn til å starte så tidlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2004 Grunnen er at vi er en gjeng som har tenkt til å kjøre på dagtid, og har fri på fredag! Derfor tenkte jeg at vi skulle samle de som ønsker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2004 Skulle gjerne blitt med, men jeg frykter det blir litt for tidlig for oss... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2004 Om jeg blir ferdig så kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...