Trondheim: Verkstedanbefaling

Anbefalte innlegg

Jeg har gitt opp Møller Trondheim nå (syns det er uholdbart å måtte vente i 3 uker for hver minste lille filleting jeg skal ha gjort på bilen), så da er jeg på utkikk etter andre gode verksteder i Trondheim. Noen som kan anbefale et sted å ta service på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare gode erfaringer med Lønnsethagen på leangen... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke i Trondheim da men.. Prøv Møller Stjørdal.Topp service: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har god erfaring med Bilhjelp trondheim som ligger vegg-i-vegg med Renbil på hegstadmyra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har god erfaring med Bilhjelp trondheim som ligger vegg-i-vegg med Renbil på hegstadmyra.

 

En slektning av meg jobber der og han har god peiling ihvertfall. Han har hjulpet meg mye under oppbyggingen av CQ'n. Han er også "co-pilot" og sjåfør ved banetreff så han kan både skru og testkjøre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Ta med vogna på Autostil på Lade (vegg i vegg med Hydrotexaco på Citylade). De mekker mye vag. Har S4'en min der nå. Rimelig er de også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var en nyttig trå. for nu er jeg f....n meg lei møller trondheim. har hvore dær tre gang denne uke å bestilt deler. å har nesten vær gang fått feile deler. også er det pinade bestillingsvarer uansett ka man skal ha. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tipsene. Endte opp med å bestille meg en time på Møller Stjørdal, så får vi se hvordan det går. Veldig hyggelig og hjelpsom kundebehandler jeg møtte på tlf. i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tipsene. Endte opp med å bestille meg en time på Møller Stjørdal, så får vi se hvordan det går. Veldig hyggelig og hjelpsom kundebehandler jeg møtte på tlf. i alle fall.

Det tipper jeg går veldig bra! Husk og nevn at du er VACN medlem, så blir du lagt inn i kunderegisteret med automatisk rabatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Stjørdal anbefales på det sterkeste, ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.