#1 Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg har gitt opp Møller Trondheim nå (syns det er uholdbart å måtte vente i 3 uker for hver minste lille filleting jeg skal ha gjort på bilen), så da er jeg på utkikk etter andre gode verksteder i Trondheim. Noen som kan anbefale et sted å ta service på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2006 Har bare gode erfaringer med Lønnsethagen på leangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2006 Ikke i Trondheim da men.. Prøv Møller Stjørdal.Topp service: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2006 Har god erfaring med Bilhjelp trondheim som ligger vegg-i-vegg med Renbil på hegstadmyra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2006 Har god erfaring med Bilhjelp trondheim som ligger vegg-i-vegg med Renbil på hegstadmyra. En slektning av meg jobber der og han har god peiling ihvertfall. Han har hjulpet meg mye under oppbyggingen av CQ'n. Han er også "co-pilot" og sjåfør ved banetreff så han kan både skru og testkjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2006 Hei! Ta med vogna på Autostil på Lade (vegg i vegg med Hydrotexaco på Citylade). De mekker mye vag. Har S4'en min der nå. Rimelig er de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2006 Dette var en nyttig trå. for nu er jeg f....n meg lei møller trondheim. har hvore dær tre gang denne uke å bestilt deler. å har nesten vær gang fått feile deler. også er det pinade bestillingsvarer uansett ka man skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2006 Takk for alle tipsene. Endte opp med å bestille meg en time på Møller Stjørdal, så får vi se hvordan det går. Veldig hyggelig og hjelpsom kundebehandler jeg møtte på tlf. i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2006 Takk for alle tipsene. Endte opp med å bestille meg en time på Møller Stjørdal, så får vi se hvordan det går. Veldig hyggelig og hjelpsom kundebehandler jeg møtte på tlf. i alle fall. Det tipper jeg går veldig bra! Husk og nevn at du er VACN medlem, så blir du lagt inn i kunderegisteret med automatisk rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2006 Møller Stjørdal anbefales på det sterkeste, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...