Anbefalte innlegg

ABS lampa på dashen driver å lyser av og til når jeg er ute å kjører... ofte når e gir på MASSE eller når e kjører over en svær hump eller nokke... og av og til vil den ikke slå seg av heller, før jeg stopper motoren og starter den igjen. DA er alt fint... Pussig!?!?!?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei samme feil har eg på min 92 golf vr6.

Når eg slår av bil`n og på igjæn e alt i ord`n.

Vært artig og hør om noen som kunne forklar dæ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sansynligt er får ikke styreenheten kontakt med en sensor, det kan vere på grunn av ledningsbrudd/dårlig kontakt, eller dårlig kontakt i sensor, eller drit/defekt krans.

 

Mest sansynlig er det ledningsbrudd, så det du gjør er å få lest av feilkodene som har lagret seg, så skal du se du blir mye klokere.

 

 

Mvh

Lars Ivar Thorsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ut som en smal sak... men kossn e får lest av feilkodane da? hehe... må vel på møller eller nokke da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp...

 

Eller dvs.. det skal gå an å få de lest av med prøvelampe og noen ledningsbiter. Jeg og Kay forsøkte det på min 80 tdi, men fikk det ikke til. Møller tar 2-300 for det og er gjort på 5min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.