#1 Skrevet Oktober 12, 2006 Hei! håper det er noen som kan komme med faglige vurderinger erfaringer på problemet! Min 1,9tdi avant a6 har ubalanse i rattet som minner om ubalanse i hjulene. Jeg har ombalansert hjulene flere ganger, forsøkt andre dekk/felger, Skiftet skivebremser uten at det hjelper. Følelsen kan minne om ubalanse i hjulene men det er det opplagt ikke! Kan det være dempere, foringer et eller annet sted i forst, snekke, stag?? Noen som har erfaringer med dette og evt. forslag til mulige feil. Bilen er nylig EU-godtkjent og storservice er gjennomført. mvh Dag Arne Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2006 Forstillingene skal vel være utbedret på den årsmodellen? Er ikke sikker, men hadde noe lignende på min gamle A4. Der var det foringene i forstillingen som var gått og da ble det slark, som kjentes ut som ubalanse. Ble vel ingen faglig uttalelse, men dog..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...