#26 Skrevet Februar 15, 2007 takk gud for at jeg har garanti på bilen Det kan jo være kjekt det. Dog, jeg tror at dersom ikke grafene viser noe unormalt på turbotrykket så bør ikke dette være problemet. Ett problem BØR vise seg på etellerannet. Er det dieseltrykket bør det vises på målingene, er det feil på ladetrykket viser også dette seg på grafene når man studerer dette nøye og sammenligner med hvordan det skal være. Skal se om jeg kan finne frem målingene ifra den Passaten ifjor så kan jeg lage en graf og legge ut som kan Bent Owe sammenligne disse med din bil. Selv om dem nok ikke matcher helt (siden det ikke er samme motor) så vil feilen isåfall opptre på noenlunde samme vis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 26, 2007 Er feilen funnet enda Mazdak ? Kan være nyttig for mange med konklusjoner i en slik tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 25, 2007 Dette er en 2001 A4 1,9 TDI 130HK. Selgeren (forhandleren) sier forige eier har hatt den sånn hele tiden. Og Møller fant heller ikke feilen på denne. Tror ikke jeg kjøper den som den er nå..... (229.000,-) De jeg har forhørt meg med om i dag mener den går på 3 sylindere. Går som en snekke. Er noe lat. Siden den ikke ryker noe særlig er det mest sansynlig at den ene dysa ikke gir diesel. Tomgang er noe høy.900rpm. Laget en liten videosnutt. http://video.google.com/videoplay?docid=-3124028638865904267&pr=goog-sl Hadde vert greit å visst om dette er noe som går igjen på flere biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 16, 2008 Drar opp igjen en gammel tråd jeg. Hvordan her det egentlig gått her. Ble feilen funnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 9, 2020 Bumper denne litt igjen. Sliter med litt rykking og napping på lavt turtall på en 140hk 2.0 tdi PD. Da byttet kam og løftere da dette var kast, men sliter nå med luggingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...