#1 Skrevet Oktober 12, 2006 Hei lurer på om det er noen der ute som vet om understellet fra en quattro passer på en FWD, og om det må være fra en med samme karosseri eller om det går ann å hente det i fra en S eller RS bil? Lurte på å bygge om bilen til en quattro:) er det noen som har erfaringer med dette eller har bygd om sin?? Bilen er en 1996 Audi 1.9 TDI (Avant B5) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2006 bump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2006 Nei, det går ikke. Bunnplaten er helt forskjellig på biler med FWD og quattro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2006 Hei lurer på om det er noen der ute som vet om understellet fra en quattro passer på en FWD, og om det må være fra en med samme karosseri eller om det går ann å hente det i fra en S eller RS bil? Lurte på å bygge om bilen til en quattro:) er det noen som har erfaringer med dette eller har bygd om sin?? Bilen er en 1996 Audi 1.9 TDI (Avant B5) Ingen ting er umulig. men denne jobber er no vanvittig stor og krevende. Så det vil være mye lettere og selge bilen for så å kjøpe en som er orginal quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2006 ja kansje eg bare kjøpe meg en ny.. men det er vanskeli å finne en med samme farge som min.. lys grønn metallic: rock : er fulstendig forelska i den faga: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...