#1 Skrevet Oktober 13, 2006 Her har jeg akkurat fått bilen til å gå riktig. Måtte bytte plassering av LMM. Så ble alt så mycket bedre. Filmet med orginal eksos, så der er det rom for ENDEL forbedringer. "Romler" ganske godt fordet synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2006 Hva er den blå slangen/kabelen på høyre side i motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2006 Hva er den blå slangen/kabelen på høyre side i motorrommet? Alt av blå slanger, er vannslanger fra Samco. Ikke noe mere spes en det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2006 Ser ut til at han har skiftet div. vannslanger fra originale svarte til et sett blå slanger fra Samco e.l. Registeret og termostathuset, ekspansjonstanken og ei elektrisk sirkulasjonspumpe sitter plassert på den siden av motoren hvis man ser den forfra. En h.......... masse slanger og dritt nedi der. Edit. Han rakk før meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2006 Ser ut til at han har skiftet div. vannslanger fra originale svarte til et sett blå slanger fra Samco e.l. Registeret og termostathuset, ekspansjonstanken og ei elektrisk sirkulasjonspumpe sitter plassert på den siden av motoren hvis man ser den forfra. En h.......... masse slanger og dritt nedi der. Det stemmer Bent Owe. Og alle disse slangene etter 10 år blir dårlige. Så da hiver man ut alt, og setter i noe som ikke blir dårlig. Billigere en orginalt er det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2006 men men men men... SNØ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2006 men men men men... SNØ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Jeg ble også mere fascinert av snøen enn den gromme lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg ble også mere fascinert av snøen enn den gromme lyden Innspilt 20 Februar ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2006 Herre nå ble jeg jaggu skremt av Snøen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...