#1 Skrevet Oktober 13, 2006 Hvor skal man dra for å få tona rutene her i byen? Vil ha det gjort ordentlig, og til en bra pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2006 Trur det er temmelig dyrt å få tonet rutene. Vist jeg skal tone rutene mine, får jeg det gjort gjennom en kompis for 2 000,-. Roar skulle få tonet rutene trur jeg, vet ikke hvor han skulle få det gjort da. Du kan jo høre med han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2006 Men så har vi Magnus i Alta da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2006 Magnus i Alta? Kan sende Roar en PM og høre, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2006 Magnus i Alta? Kan sende Roar en PM og høre, ja.. Magnus i Alta er hvertfall helt rå, og turen oppover osv er jo iboks. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=64857 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2006 Så hvis jeg forstår dette rett, Magnus soter/toner ruter i Alta? Har han et nummer, eller en nettside da man kan nå han på? Kunne vært interessant med pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2006 Vil tro vi klarer å ordne toning av ruter til omtrent samme priser som Magnus. Eks: A4 Avant helt fram: 6000kr ink alt. Lagt av byens beste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2006 Ja, får vel se på det iløpet av vinteren.. Men tror nesten det blir litt andre ting først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...