#1 Skrevet Mai 31, 2004 Hvor finner jeg deletegninger til 1.8 t motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2004 Har du ikke ETKA ?Komplett delekatalog for vw-audi,stort sett det samme som Møller har.Legger det inn på pcèn. Kjempekurant og enkel å bruke. Kan sikkert lage en kopi til deg hvis du ønsker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2004 er den på et fårstelig språk, eller er det den på kurdisk eller urdisk eller hva det er for språk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2004 NORSK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2004 Skulle gjerne hatt "ATKE" for golfen min jeg.. sitter du på dette, eller kan jeg laste det ned fra andre steder på nettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2004 Ka med til min vr6 da? Hadde vært kjækt og hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2004 Har etka, og der er omtrent alt av VAG med. T.o.m. Phaeton, RS4 og bla bla bla..... Kjekt å ha! Må skaffe dere den, gutter! Søk litt på forumet her, så finner dere den infoen dere trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2004 Jeg har også det.. Kjempekjekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2004 Vær så snill gutter.. Vi bruker gjerne navnet akte pga mange grunner. Hovedårsaken er at programmet er lisensiert, og selskapet som har laget det for VAG er veldig strenge på at det ikke skal distribueres utenom systemet. De søker rundt på nettet etter steder hvor dette programmet tilbys, for så å stenge sider og saksøke folk for brudd på lovverket. Akte er også et tysk ord som betyr dokument eller noe.. Så det sklir liksom bort i mengden. Så.. vær så snill.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2004 AKTA det ble.Litt kjipt å miste tilgangen til den. Har den på cd ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2004 Opprinnelig postet av John Fredrik Hansen AKTA det ble.Litt kjipt å miste tilgangen til den. Har den på cd ja. Har sendt deg PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Vær så snill gutter.. Vi bruker gjerne navnet akte pga mange grunner. Hovedårsaken er at programmet er lisensiert, og selskapet som har laget det for VAG er veldig strenge på at det ikke skal distribueres utenom systemet. De søker rundt på nettet etter steder hvor dette programmet tilbys, for så å stenge sider og saksøke folk for brudd på lovverket. Akte er også et tysk ord som betyr dokument eller noe.. Så det sklir liksom bort i mengden. Så.. vær så snill.. Sorry, glemte meg ut i farten.... Fullstendig klar over saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...