Montering av olje catchtank i '98 A4

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har gjort dette tidligere? Hadde vært greit med tips/bilder om hvor man skulle sette den. Trangt fremme i en 1,8T, er en rettstilt motor. Tenkte å bestille denne tanken fra Turbopower. Noen som har kjøpt derifra tidligere, og kan anbefalle den? Tenke å montere filter på den, for ventilasjon ut i friluft. Ikke lov, men.. Tips mottas med stor takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har satt min tank nede ved servobeholderen... det er ganske lett om du kan mekke deg et feste :)

catch tank.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut, det der. :) Kanskje vi kan ta en titt på din bil når vi kommer innom? Siden vi har samme utgangspunkt.. ;) Hvor har du skaffet tanken fra? Har dessverre ikke tilgang på tig-apparat på jobb, så får jo ikke laget noe selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. akuratt det ossen slanger monteres tanken på?: klø : bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut, det der. :) Kanskje vi kan ta en titt på din bil når vi kommer innom? Siden vi har samme utgangspunkt.. ;) Hvor har du skaffet tanken fra? Har dessverre ikke tilgang på tig-apparat på jobb, så får jo ikke laget noe selv..

 

jepp du kan få se kordan den står på min når du kommer, tanken e d brodern som kjøpte, e ikke sikker på kor den kommer fra, men er vel stort sett like de fleste tankene på markedet... koster ca 7-900kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. akuratt det ossen slanger monteres tanken på?: klø : bilde?

 

du fjærner de rør og slangene som går til luftfilter/innsugslangen, og kobler tanken på der disse rørene kommer ut av motor, mener det er en stuss du må blinde igjen.. husker ikke helt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da ser vi på det når vi kommer. Litt usikker på om det blir denne helga, eller neste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.