#1 Skrevet Mai 31, 2004 E d nånn som har nånn erfaringa om soting tå bakruta??? E d nå gunsti??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2004 Soting? Vel.. personlig synes jeg det er best org, med en rullegardin! Kan fort bli mørkt på vinteren osv. Ps: Legg av deg sms norsken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2004 haha, soting ja... skjønte ikke driten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2004 Har sota bakruta og siderutene bak på golfen min med 5% lysgjennomslipp. Umulig å se inn men ser helt greit ut igjennom den. Ingen problem på vinteren heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2004 Nå kan det jo være veldig greit med kun ei rulle gardin. Slik at du har muligheten til å ta den ned ved evt. rygging, Personlig rygger jeg mer etter speil, men det er ikke alltid det er så greit det heller! Liker da å ha muligheten til å kunne ta den ned i stede for å rive av evt. soting. Min mening da :rolleyes: MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2004 sot lyst og velg solfilm fra f.eks Riis bilglass..... den sotfilmen er veldig bra.... mørk ute , men lyst inne...... å sot alle vinduene..... bare sote bakvinduene og bakluka er utrolig stygg (må kjøre me kun det eg også nå , fram til jeg har vært hos biltilsynet ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...