Få bedre kjøreegenskaper på S6.?

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan man kan få bedre kjøre egenskaper på bilen, har bilsten dempere samt eibach fjærer, tar i mot alt av råd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kraftigere stab stag, polyretan foringer (som ingen klarer å sette igang gruppekjøp på :) kanskje jeg sjekker det ut selv snart) tror ikke det produseres enda desverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å sette i gang for min del... spesielt stabstag bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet er egentlig at en må sende inn ett eksemplar av hver foring, så de kan ha maler.. koster jo litt..

 

Kunne jo sjekket om det hadde vært no vilje til å "spleise" på noe sånt da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde funka for meg.... men for min del er stabstage viktigere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ikke lett å få tak i "Hap" om dagen, kan jo lese om det i den andre tråden.. søk på "større stab stag" så mener jeg du får opp en sak om det..

 

En annen ting er jo carbonpanser egentlig da, mindre vekt foran måtte hjulpet godt det og.. Tror jeg vil ha det når bilen skal lakkes opp igjen en gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

elller bare glassfiber litt billigere, men det er rart at det ikke er noen andre som har stabstag til disse bila : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audisentrum kunne ikke laget noe med knivstag de da? Kunne jo vært en mulighet å fått laget ett slikt, av universal deler? Mener å huske de har laget noe sånt på de B3`ene de har hatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kraftigere stab stag, polyretan foringer (som ingen klarer å sette igang gruppekjøp på :) kanskje jeg sjekker det ut selv snart) tror ikke det produseres enda desverre..

 

jeg har nå fått tak i et sett med nye originale foringer til S6'n som skal shippes avgårde så vi kan få polyforinger(tar tid og koster sist men ikke minst penger:) ) så det gjenstår nå å få avtalt det som trengs før powerflex finner ut om det lar seg gjøre å lage disse foringene til en grei penge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ringe Sealjet Norge?

De lager pakninger/foringer etc i alle mulige materialer.

Ringte de en gang ang foringer til S2'en jeg hadde, og var ikke noen umulighet det.

Pratet da med en som het Julian.

 

http://www.seal-jet.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres jo veldig greit ut Jan... Kunne hørt med en fyr jeg og, driver stort sett med amerikanere, men jeg hørte det ble bra produkter (til Astro) og prisen var ikke verst den heller..

 

Oppdater gjerne etterhvert da Jan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres bra stå på gutter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.