Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet hvor jeg kan få tak i et lite speil på venstre siden på a6 min?

 

Har hørt at england er stedet, men ingen som har ei nettside el noe?:rolleye:

Mvh Kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp heller ett stort ett på høyre side,myyye penere enn to små. :)

Jeg kan skaffe 1stk eller 2stk store speil til deg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cult Society selger små sidespeil.........du kan også høre med Møller evt. se på Ebay ;) Jeg går andre veien å skal montere stort høyrespeil hehe EDIT: Her har du direkte-link til Cult Society : http://www.cult-society.com/company/products/detail.asp?id=121&IDCat=1&IDsubCat=19

 

Slenger meg på her Pål! Vet du hvor jeg får tak i stort høyrespeil med Chrome deksel??? I tillegg; må man bytte "festet" eller kan et stort monteres på direkte etter at man har fjernet det lille?

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville sjekket pris med Møller også evt. før bestilling fra Cult Society. Ikke sikkert det er så dyrt. Har blitt overrasket på delepriser før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her Pål! Vet du hvor jeg får tak i stort høyrespeil med Chrome deksel??? I tillegg; må man bytte "festet" eller kan et stort monteres på direkte etter at man har fjernet det lille?

 

Truls

På det store høyrespeilet mitt fulgte den "trekanten" man fester speilet til døra med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte stort speil og 2 store speilkapper på E-bay....

Kom på 1100,- tilsammen :D

 

CIMG2631krympet.jpg

CIMG2624krympet.jpg

 

CIMG3108krympet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har undersøkt ang lite venstrespeil på min A4, men finnes ikke på biltypen min iallefall.. tror ikke det er å få tak i på audi.. Kun 2 store speil.. På vw får man lite speil.. Tror cult er veien å gå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp heller ett stort ett på høyre side,myyye penere enn to små. :)

Jeg kan skaffe 1stk eller 2stk store speil til deg. ;)

 

Hva er prisen da?

Noen som vet om de speil capene quattroco selger er bra?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er prisen da?

Noen som vet om de speil capene quattroco selger er bra?: klø :

 

Quattroco sine er In-Pro. De er visstnok veldig bra. MEN; jeg har forsøkt å få speilkapper fra Quattroco siden i April, og han har ennå ikke greid å levere! (til Passat da.) Så han har jeg gitt opp.... Kommer til å bestille fra en leverandør i Sverige som også leverer In-Pro sine.

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er prisen da?

Noen som vet om de speil capene quattroco selger er bra?: klø :

 

 

Hvilken årsmodell har du?

Og har du elektriske speil + varme i de? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På det store høyrespeilet mitt fulgte den "trekanten" man fester speilet til døra med.

 

Enda et spørsmål, er det "plug and play" dette når det gjelder ledninger til justerbart og oppvarmet speil?

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda et spørsmål, er det "plug and play" dette når det gjelder ledninger til justerbart og oppvarmet speil?

 

Truls

På det jeg kjøpte er det byttet kontakt så det er plug and play. Men jeg har også innklappbare speil å det er det ikke motor til på det nye store jeg kjøpte. Så det vil ikke funke på. Men det bruker jeg aldri hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.