Anbefalte innlegg

Da jeg idag gjorde det kunststykket å la tåkelysene stå på så lenge at batteriet var flatt da jeg kom tilbake til bilen, skjønner jeg at noe må gjøres for å unngå at det skjer igjen!

 

Lysene er koblet opp med eget relé og bryter, altså utenom alt det andre i bilen. Hadde vært greit med en lyd eller noe slikt når man åpner døra hvis de er slått på. Evnt andre løsninger.

 

Hva er enklest og mest effektivt her? Og hvor får man evnt tak i slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har en lysvarsler som sannsynligvis ikke koster mere enn en liten stabel tikroninger. Tror Golfen til min bror har slik originalt, men er ikke helt sikker (96 Golf GL Variant)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjørt Renault Kangoo og glemt å skru av lysa en gang, glemmer du aldri det igjen.. :rolleye:

 

Men den til biltema funker sikkert greit den.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjørt Renault Kangoo og glemt å skru av lysa en gang, glemmer du aldri det igjen.. :rolleye:

 

Men den til biltema funker sikkert greit den.. :)

 

 

Hehe,trengs det hørselværn da eller? : smil :

Den på Biltema funker supert,en kompis har denne i sin Golf 3. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den på Biltema funker supert,en kompis har denne i sin Golf 3. ;)

Hey, 20 spenn koster den ser det ut til.

Da får man vel teste en slik da:) Takker for tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan koble styrestrømmen til relèet via tenninga.. Så slår lysa seg av når du slår av tenninga uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan koble styrestrømmen til relèet via tenninga.. Så slår lysa seg av når du slår av tenninga uansett :)

Dette var heller ingen dum idé. Må undersøkes!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilke ledninger man kobler seg innpå om man skal koble det via tenninga? Farge osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg skal koble vekk mitt lys varsel der j plagsomt med den lyden når døra er open

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo bare og koble styrestrømmen til noe som skrur seg av når tenninga skrus av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo bare og koble styrestrømmen til noe som skrur seg av når tenninga skrus av.

Jeps, jeg kobla meg innpå bryteren for varmetråd i bakruta. Rimelig enkelt å komme til, og kort vei til den tåkelysbryteren jeg har satt opp. Kobla inn på gul/svar ledning tror jeg det var... takk for tips:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.