Stavanger: Luftmassemåler RS2

Anbefalte innlegg

Halloen.. e det noen som har en rs2 (adu) luftmassemåler som de kunne avsett noen minutter? tror min e defekt, men e litt surt å kjøpa nye hvis d vise seg at det isje e den så e galen..:P hadde vært flott om noen hadde en eg kunne komt ud å prøvd en liten runde..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke bare teste me stikket av? er den lik me det av ,så vet du jo det er den?'

evt kvål,du jobbe jo rett på siå: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kan spør ordin elle terje om de har (vett ordin har den 80`en me adu motor.. så kan hørra me han.. d har noge å sei om eg koble an ud eller isje ja, men vet isje ka annet d kan ver.. lambdaen e nye så d e nok sje den.. mistenke at stikke på lmm`en e litt drede.. men vettsje.. alligavel, hvis noen her har en så hadde det vært flott hvis eg kunne prøvd..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en lmm te s2 3b, men di e gjerna ikje lige..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kan spør ordin elle terje om de har (vett ordin har den 80`en me adu motor.. så kan hørra me han.. d har noge å sei om eg koble an ud eller isje ja, men vet isje ka annet d kan ver.. lambdaen e nye så d e nok sje den.. mistenke at stikke på lmm`en e litt drede.. men vettsje.. alligavel, hvis noen her har en så hadde det vært flott hvis eg kunne prøvd..:)

 

 

E ikkje massemålar på gamle 90en t Ordin, denr hiddensprut. Du kan eventuelt spør Terje. E ikkje sikkert han lige å bruga bilen sin som delebil, men e nå låv å spør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje massemålar på gamle 90en t Ordin, denr hiddensprut. Du kan eventuelt spør Terje. E ikkje sikkert han lige å bruga bilen sin som delebil, men e nå låv å spør.

 

Får prøva ud en lmm av stian larsen (blå rs2) antagele i mårå.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.