#1 Skrevet Oktober 15, 2006 Klart for et nytt treff igjen nå Torsdag 19. Oktober bak Bunnpris Nidarvoll kl.19.00. Vel møtt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2006 Jeg kommeeeeeeeer! I egen bil! Nye medlemmer eller folk som ikke har vært der før, må for all del sende meg eller Værnes en PM i forkant om dere er skeptisk til nye folk PS: Bakken! Har du muligheter for å raske med deg Vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2006 Må vell prøve og komme meg nedover en siste gang før vintern jeg også. Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2006 Kom meg ikke nedover jeg, kom noe annet i veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2006 Kom meg ikke nedover jeg, kom noe annet i veien. D e greit d sjø. treffes på 2. nov da vet du. bra oppmøte i går. fortsett slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...