Bakbremsene fungerer ikke! Audi 200

Anbefalte innlegg

Skaffet mæi en Audi 200 85 mod. her i juli og kjøte den hjem fra bodø til bardu... når vi hentet bilen så hadde frambremsene en tendens til å henge seg opp og bedalen ble dyp. luftet litt, å da hold d hele veien. fikk samme problem seinere, skiftet bremseveske og luftet godt, siden da har bremsene framme fungert greit.

 

Men, bakbremsene har ikke virket i d heletatt siden æi henta bilen! ser bare litt sliting på skivene, men dette er nåkk etter at håndbrekken har heng seg litt...

 

Noen som har vært borti d samme? kan dette være hovedbremsesylindern?

hadde likens problem med frambremsene på en Omega, å da funka d å bytte sylindern...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaffet mæi en Audi 200 85 mod. her i juli og kjøte den hjem fra bodø til bardu... når vi hentet bilen så hadde frambremsene en tendens til å henge seg opp og bedalen ble dyp. luftet litt, å da hold d hele veien. fikk samme problem seinere, skiftet bremseveske og luftet godt, siden da har bremsene framme fungert greit.

 

Men, bakbremsene har ikke virket i d heletatt siden æi henta bilen! ser bare litt sliting på skivene, men dette er nåkk etter at håndbrekken har heng seg litt...

 

Noen som har vært borti d samme? kan dette være hovedbremsesylindern?

hadde likens problem med frambremsene på en Omega, å da funka d å bytte sylindern...

hvis pedalen er dyp, kan det nok være den ja. ellers er nok kalipperne en stor sansynlighet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis pedalen er dyp, kan det nok være den ja. ellers er nok kalipperne en stor sansynlighet

 

hmm. d tængte æi ikke på... pedalen er ikke serlig dyp. kan d da være sylinder i kalipperene? men d virker så rart at d skal skje på begge sidene samtidig... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. d tængte æi ikke på... pedalen er ikke serlig dyp. kan d da være sylinder i kalipperene? men d virker så rart at d skal skje på begge sidene samtidig... : klø :

er nok et ganske vanlig problem det der.. hvis du har 38mm stempel i de, så har jeg overhalingssett:) står på baksiden, endten 36 eller 38.

 

har samme problem, men jeg har 36mm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok et ganske vanlig problem det der.. hvis du har 38mm stempel i de, så har jeg overhalingssett:) står på baksiden, endten 36 eller 38.

 

har samme problem, men jeg har 36mm...

 

okey! :) skal sjekke i morra... ka du skal ha for settet vist d er riktig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey! :) skal sjekke i morra... ka du skal ha for settet vist d er riktig? :)

300 inkl. frakt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok et ganske vanlig problem det der.. hvis du har 38mm stempel i de, så har jeg overhalingssett:) står på baksiden, endten 36 eller 38.

 

har samme problem, men jeg har 36mm...

 

fant ikke nummeret i farta... : klø :

kor sånn ca. står d hænne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

300 inkl. frakt:)

 

ka inneholde settet? er d til begge sidene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka inneholde settet? er d til begge sidene?

er alt av pakninger å sånt. til begge sider ja.

 

står på innersiden, ca. rett bak stemplet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er alt av pakninger å sånt. til begge sider ja.

 

står på innersiden, ca. rett bak stemplet.

 

hadde 36... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.