#1 Skrevet Oktober 15, 2006 Skaffet mæi en Audi 200 85 mod. her i juli og kjøte den hjem fra bodø til bardu... når vi hentet bilen så hadde frambremsene en tendens til å henge seg opp og bedalen ble dyp. luftet litt, å da hold d hele veien. fikk samme problem seinere, skiftet bremseveske og luftet godt, siden da har bremsene framme fungert greit. Men, bakbremsene har ikke virket i d heletatt siden æi henta bilen! ser bare litt sliting på skivene, men dette er nåkk etter at håndbrekken har heng seg litt... Noen som har vært borti d samme? kan dette være hovedbremsesylindern? hadde likens problem med frambremsene på en Omega, å da funka d å bytte sylindern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2006 Skaffet mæi en Audi 200 85 mod. her i juli og kjøte den hjem fra bodø til bardu... når vi hentet bilen så hadde frambremsene en tendens til å henge seg opp og bedalen ble dyp. luftet litt, å da hold d hele veien. fikk samme problem seinere, skiftet bremseveske og luftet godt, siden da har bremsene framme fungert greit. Men, bakbremsene har ikke virket i d heletatt siden æi henta bilen! ser bare litt sliting på skivene, men dette er nåkk etter at håndbrekken har heng seg litt... Noen som har vært borti d samme? kan dette være hovedbremsesylindern? hadde likens problem med frambremsene på en Omega, å da funka d å bytte sylindern... hvis pedalen er dyp, kan det nok være den ja. ellers er nok kalipperne en stor sansynlighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2006 hvis pedalen er dyp, kan det nok være den ja. ellers er nok kalipperne en stor sansynlighet hmm. d tængte æi ikke på... pedalen er ikke serlig dyp. kan d da være sylinder i kalipperene? men d virker så rart at d skal skje på begge sidene samtidig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2006 hmm. d tængte æi ikke på... pedalen er ikke serlig dyp. kan d da være sylinder i kalipperene? men d virker så rart at d skal skje på begge sidene samtidig... er nok et ganske vanlig problem det der.. hvis du har 38mm stempel i de, så har jeg overhalingssett:) står på baksiden, endten 36 eller 38. har samme problem, men jeg har 36mm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2006 er nok et ganske vanlig problem det der.. hvis du har 38mm stempel i de, så har jeg overhalingssett:) står på baksiden, endten 36 eller 38. har samme problem, men jeg har 36mm... okey! skal sjekke i morra... ka du skal ha for settet vist d er riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2006 okey! skal sjekke i morra... ka du skal ha for settet vist d er riktig? 300 inkl. frakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2006 er nok et ganske vanlig problem det der.. hvis du har 38mm stempel i de, så har jeg overhalingssett:) står på baksiden, endten 36 eller 38. har samme problem, men jeg har 36mm... fant ikke nummeret i farta... kor sånn ca. står d hænne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2006 300 inkl. frakt:) ka inneholde settet? er d til begge sidene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2006 ka inneholde settet? er d til begge sidene? er alt av pakninger å sånt. til begge sider ja. står på innersiden, ca. rett bak stemplet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 6, 2006 er alt av pakninger å sånt. til begge sider ja. står på innersiden, ca. rett bak stemplet. hadde 36... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...