#1 Skrevet Oktober 15, 2006 var i førde i helga og da måtte eg ta bilder av bilen min ilag me kristian sin a4 som har lik bredding som min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2006 Nydelige biler begge to,men digger din mest Kjetil. Hvor har du kjøpt bakrutesenkeren din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2006 Nydelige biler begge to,men digger din mest Kjetil. Hvor har du kjøpt bakrutesenkeren din? er ikkje eg som har stylet den så veit ikkje kor den kommer ifra. har ikkje sett den nåken andre plassa heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2006 litt ot, åssen profil på dekka har du kjetil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2006 litt ot, åssen profil på dekka har du kjetil? 225/30:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2006 oioi, da må det vel kjøres forsiktig? hehe.. best du ikke har tyggisfelger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2006 oioi, da må det vel kjøres forsiktig? hehe.. best du ikke har tyggisfelger! er ikkje så gale å kjøre på i grunn. merka ikkje nåke særli forskjell i forhold til 19 toms felgane eg hadde før.. men er ikkje så langt fra felg kant til veien nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2006 Den mørkeblå hadde vært super lekker om den hadde vært senket 10cm til og med litt andre felger....sikle sikle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2006 Om din gikk i stavanger området før med noen andre felger? Seidl som bygget den a4en, stemmer ikke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2006 Nydelige biler begge to,men digger din mest Kjetil. Hvor har du kjøpt bakrutesenkeren din? Er ikke det Caractere som selger sånne da? Eller var det MS Design... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2006 Er vel hvertfall quality-autoimport.no som forhandler disse! Har sikla på et sånn kit selv, men jeg er MEGET skeptisk til passform! Hvordan var dette, dere som har dette kittet! BTW. Pene biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2006 Er ikke det Caractere som selger sånne da?Eller var det MS Design... Super,skal sjekke ut det. Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 19, 2006 Er vel hvertfall quality-autoimport.no som forhandler disse! Har sikla på et sånn kit selv, men jeg er MEGET skeptisk til passform! Hvordan var dette, dere som har dette kittet! BTW. Pene biler! Slik jeg har skjønt det er det ikke så dårlig passform, eneste jeg ikke liker med kittet er hvorledes de har løst tanklokket, er ikke serlig pent plus jeg selv ville nok sparklet igjen de side "RS4" lock rillene. ellers et kult kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 19, 2006 Slik jeg har skjønt det er det ikke så dårlig passform, eneste jeg ikke liker med kittet er hvorledes de har løst tanklokket, er ikke serlig pent plus jeg selv ville nok sparklet igjen de side "RS4" lock rillene. ellers et kult kit. Der er jeg faktisk enig med deg,liker ikke tanklokk løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 19, 2006 Om din gikk i stavanger området før med noen andre felger? Seidl som bygget den a4en, stemmer ikke det? nei det er ikkje denne.. det er den orginale bilen det. denne gikk i alvdal før den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 19, 2006 Der er jeg faktisk enig med deg,liker ikke tanklokk løsning. tank lokket har eg tenkt å prøve å lage til slik dei orginale seidl bilane har slik at de følger breddinga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 15, 2006 tank lokket har eg tenkt å prøve å lage til slik dei orginale seidl bilane har slik at de følger breddinga:) Ja,det hadde blitt rått,når det bygger ut like mye som skjermene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...