Anbefalte innlegg

Har noen installert Webasto i S3? Lurer på om det er plass til dette. Skal vist sitte under venstre fremlykt. Dimensjon på webastoen er LxBxH= 214x106x168.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min sitter i frontfangeren under venstre frontlykt, men så har jeg jo ikke FMIC heller da.. :o Plass var det iallfall nok av : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke missforstår helt betyr det: FrontMontertInterCooler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry.. hehe.. Det betyr Front Montert InterCooler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært hos Caspari verksted i Smalvollveien ved Smart Club i dag for å sjekke om det er mulig å installere Webasto i S3, det er i følge de ikke plass. Da blir det å kjøpe en ekstra stiliongs i stedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært hos Caspari verksted i Smalvollveien ved Smart Club i dag for å sjekke om det er mulig å installere Webasto i S3, det er i følge de ikke plass. Da blir det å kjøpe en ekstra stiliongs i stedet.

Det sa også Caspari til meg ang min S4 2.7, men dette firmaet: http://www.bilklima.no mente på at de skulle klare det. De hadde erfaring med spesielle/vanskelige installasjoner sa de. Jeg gjorde det aldri så jeg vet ikke om de hadde fått det til, men du kan jo høre.

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defa warmup er jo en mulighet som ikke tar så mye plass... De nye kupè viftene er jo minimal i størrelse.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg bare hatt kontakt.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sa også Caspari til meg ang min S4 2.7, men dette firmaet: http://www.bilklima.no mente på at de skulle klare det. De hadde erfaring med spesielle/vanskelige installasjoner sa de. Jeg gjorde det aldri så jeg vet ikke om de hadde fått det til, men du kan jo høre.

Da har jeg vært på GMyhren og fysisk fått sjekket om det er plass til Webasto i S3, det er det dessverre ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.