#1 Skrevet Oktober 16, 2006 Skal ettermontere cruisecontrol i min 2002 1,9 TDi. Kjøpt på eBay komplett med ledning og koblingsanvisning. Trenger hjelp til å få aktivert denne i bilen. Har som sagt bruksanvisning for dette også, men ingen VAGCOM. Noen i området som kan hjelpe med dette etter den er ferdig montert? Tenkte å montere denne førstkommende helg, så en gang etter det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2006 I tilfelle du ikke veit så er inloggingskoden for dette 11463. Vag-com i Tr. heim kan jeg nok ikke hjelpe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2006 Kanskje noen andre... Har koder og bruksanvisning for å aktivere med VAGCOM. Takk i alle fall... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2006 Anyone? Tar 5 min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2006 Bump :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2006 Har VAG-COM og kabel liggende jeg, så jeg kan kanskje hjelpe deg, hvis du har oppskriften . Jeg har ikke gjort dette tidligere, så selve programeringen må du ta ansvaret for selv Send meg en PM med tider som kan passe for deg, så skal jeg se om jeg kan få passet det inn hos meg.. Og et tlfnr kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2006 Topp! Sender PM senere i dag. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...