#1 Skrevet Oktober 16, 2006 Levert bilen til soting hos Filmlars i dag. Får den i morgen: smil : Gleder meg:) Legger ut bilder da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2006 Levert bilen for soting hos Filmlars i dag. Får den i morgen: smil : Gleder meg:) Legger ut bilder da Er flink han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2006 Han går vel for å være en av de beste i norge. Men han går jo også som den desidert dyreste i norge også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2006 Han går vel for å være en av de beste i norge. Men han går jo også som den desidert dyreste i norge også. dyrt?? solfilmspesialisten var dyrer en den prisen jeg fikk av han, og resultatet hos solfilmspesialisten ble jeg heller ikke fornøyd med, og ikke hjalp det å klage på en skikkelig måte heller. artig skrue han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2006 Han går vel for å være en av de beste i norge. Men han går jo også som den desidert dyreste i norge også. Billigeste jeg har vært hos..... Og hatt bilen der Luis har hatt og vet om fler som har vært på de forskjellige stedene så har de samme erfaringene omtrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2006 Hva er prisen på soting av alle vinduene da?(self. ikke frontrute men) Skulle også ha gjort dette,men det blir bare et dårlig resultat om man skal prøve selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2006 Hva er prisen på soting av alle vinduene da?(self. ikke frontrute men)Skulle også ha gjort dette,men det blir bare et dårlig resultat om man skal prøve selv... Jeg betaler 3600 for alt bak b-stoplen, dvs 5 ruter. Venter med å ta foran, siden jeg snart skal på eu-godkjenning. Tar resten etter det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2006 Du mener alt bak A-Stolpen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2006 Da har jeg fått tilbake bilen fra filmlars. Sotet bare bak b-stolpen pga eu-godkjenning om ikke lenge. Kommer selvfølgelig soting foran etter godkjenninga (Ballongdekka er satt på, snart vinter :P) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 17, 2006 Er det vanlig at de tar ut rutene når man får dem sotet proft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 17, 2006 Er det vanlig at de tar ut rutene når man får dem sotet proft? De fleste gjør det, men filmlars gjør ikke det. Men jeg synes det ble veldig bra! Det er livstidsgaranti på sotingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 17, 2006 Dette så meget bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 18, 2006 Ble litt for mørkt for min del. Kanskje bildet lyver litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 18, 2006 Ble litt for mørkt for min del. Kanskje bildet lyver litt. Bildet er tatt med mobil, så det lyver litt ja. Er lysere når du ser det "live". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 18, 2006 Hvor mange prosent er det der da? Jeg ville ventet med å gjøre alt til etter EU, for det der så litt smårart ut Men etter EU blir det gromt som fy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 18, 2006 Hvor mange prosent er det der da?Jeg ville ventet med å gjøre alt til etter EU, for det der så litt smårart ut Men etter EU blir det gromt som fy Er ikke sikker på hvor mange prosent det er, tror det er 15-20 prosent. Hadde veldig lyst til å ta foran også!! Men den jævla eu-godkj. Blir nok foran i løpet av januar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 18, 2006 dyrt?? solfilmspesialisten var dyrer en den prisen jeg fikk av han, og resultatet hos solfilmspesialisten ble jeg heller ikke fornøyd med, og ikke hjalp det å klage på en skikkelig måte heller. artig skrue han Må si meg enig med deg der ja,, har hatt bilen der to ganger nå og han klarer ikke få det bra Hva forventer dua, at det skal være helt støvfritt var spørsmålet jeg fikk.. Vet ikke om det hjelper å klage en gang til jeg vist han ikke klarer bedre enn det han har gjort nå... Det er så forbanna irriterende at folk ikke kan gjøre en skikkelig jobb, betaler jo tross alt ganske mye penger for det der... Trodde det skulle bli bra der, de reklamerer med 20 år's erfaring. Så da regner man med at de kan det... Om det koster en tusen lapp her og der mer, det er ikke det som plager meg, men jeg vil ha det 100% bra gjort jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 25, 2006 har også sota bak b-stolpen, har 20% der, og skikligt mørkt bakerst. blir bra, vurderer og ta resten eg og, men har eu snart. brukte skandinavia solfilm og betalte 3300 kr (med klubbrabatt). syns ikkje dette er gale da eg hørte med riis bilglass i haugesund som sku ha over 4000(uten moms) for bak b stolpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 26, 2006 Etter litt tenking har jeg bestemt meg for å sote foran b-stolpen også. Skal levere bilen til filmlars igjen på torsdag. : rock : Gleder meg. Tror nok det ser litt bedre ut. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder enn det jeg har lagt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 26, 2006 Samme toning som bak B-stolpen eller litt lysere? Bilder??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 26, 2006 Samme toning som bak B-stolpen eller litt lysere? Bilder??? Blir selvfølgelig litt lysere foran. Legger ut bilder når den er ferdig. Leveres inn neste torsdag (2.11). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 27, 2006 Er gla for at d blir lagt på film helt frem, ser ikke noe bra ut med bare halvveis, men jeg syns du kan kjøre samme styrken rundt hele, bli penere det etter min mening:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 30, 2006 Da er bilen levert til filmlars igjen for soting av rutene foran. Får bilen i morgen. Håper på bra vær så jeg får lagt ut bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg skal sote alle vinduene (7stk) etter EU,fikk pris på dette hos Riis,de skulle ha 8800kr + mva! Hvor holder Filmlars til? Og vet noen pris på 7stk vinduer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...