#26 Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg skal sote alle vinduene (7stk) etter EU,fikk pris på dette hos Riis,de skulle ha 8800kr + mva! Hvor holder Filmlars til? Og vet noen pris på 7stk vinduer? Jeg betalte 5800,- + mva. hos Solfilmspesialisten for 7 stk. ruter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg skal sote alle vinduene (7stk) etter EU,fikk pris på dette hos Riis,de skulle ha 8800kr + mva! Hvor holder Filmlars til? Og vet noen pris på 7stk vinduer? Han holder til her : Bentsebrugata 13 B, 0476 Oslo Tlf. : 22 15 15 17 Utrolig hyggelig fyr med gode priser og lang erfaring. Betaler 4800 kr for 7 ruter, synes det er bra pris jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 31, 2006 Han holder til her :Bentsebrugata 13 B, 0476 Oslo Tlf. : 22 15 15 17 Utrolig hyggelig fyr med gode priser og lang erfaring. Supert,skal sjekke pris hos han når EU kontrollen er i boks. Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 31, 2006 Supert,skal sjekke pris hos han når EU kontrollen er i boks. Takker! Bare hyggelig ! Tror du blir fornøyd hvis du bruker han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 1, 2006 Sorry dårlig mobilbilder og skitten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 1, 2006 Dette ble bra! Mye bedre helhetsinntrykk nå enn før:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 1, 2006 Lookin' goood... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 1, 2006 Se der ja,,, blir bra dette her: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 2, 2006 Takk for hyggelig tilbake meldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 2, 2006 Pen og ren bil med ballonghjul og sota ruter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 2, 2006 Blei meget pent det. Hilsen Bjørn Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 4, 2006 Kjempe bra ! De mørke rutene kledde bilen utrolig godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 10, 2006 Jeg har tenkt til å sote på bilen min og. Snakket med en på jobben og han sa at jeg bare kunne kjøre vinduene foran helt ned når den skulle på eu-kontroll. Ta ut sikringen:) Det er ingen krav til at du skal ha vinduer på bilen. Så i verste fall ta ut rutene foran når det er eu-kontroll. Er jo ikke så vanskelig det. Ihvertfall ikke på Golf IV.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 10, 2006 Så bra ut. Personlig ville jeg heller hatt det litt lysere bak for å få samme toning rundt hele bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 25, 2006 Jeg har tenkt til å sote på bilen min og. Snakket med en på jobben og han sa at jeg bare kunne kjøre vinduene foran helt ned når den skulle på eu-kontroll. Ta ut sikringen:) Det er ingen krav til at du skal ha vinduer på bilen. Så i verste fall ta ut rutene foran når det er eu-kontroll. Er jo ikke så vanskelig det. Ihvertfall ikke på Golf IV.. Hehe Den var f*** meg ikke dum!! Dagfinn, har du tallene på hvor mye soting dette er? Fint, men tror kanskje jeg ville valgt hakket lysere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 25, 2006 Hehe Den var f*** meg ikke dum!! Dagfinn, har du tallene på hvor mye soting dette er? Fint, men tror kanskje jeg ville valgt hakket lysere.. Hei Husker ikke hvor mange prosent det er.. dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...