Demonter dørtrekk Passat 1999mod

Anbefalte innlegg

Skal demontere dørtrekket på sjåførdør i min passat 1999mod stv.

Lurer på om noen kan kjapt fortelle meg hvor skruene står??? veit det står 3 i underkant av dørtrekket.... så er det sikkert noen bak div deksel.....

håpte nåken kunne fortelle meg dette før eg begynder og løyse alt muleg for og finne dei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal demontere dørtrekket på sjåførdør i min passat 1999mod stv.

Lurer på om noen kan kjapt fortelle meg hvor skruene står??? veit det står 3 i underkant av dørtrekket.... så er det sikkert noen bak div deksel.....

håpte nåken kunne fortelle meg dette før eg begynder og løyse alt muleg for og finne dei ;)

Må vippe av dekselet på innersiden av håndtaket og så løfte hele dekslet rundt håndtaket opp sa kommer du til 2 eller 3 skruer til. Men det er ikke lett og vippe av dekselet på innersiden.. dette er lett og sprekke. så vær forsiktig.

Mener og huske det ikke er så mye mere da. da er det og løfte hele dekselet opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig som Frode sier her men,

dørtrekket skal ikke løftes opp, trekket sitter i clips (plastikk) så når du vet når du har løsnet alle skruene, så tar du hånda di under trekket og napper det av mot deg.

Så sitter det i kontakta på innstigslampa og kontakta på el.speilene + wire'n til åpning av dør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått av dørtrekket.... det var ikkje nåke problem.... men so skal eg ha av den stål plata bak trekket..... løysert alle skruer.... men den henger bomm fast... so såg eg 2 hull i den stål plata som er dekka med 2 ("gummi / plast") deksel.... er det no bak der eg må løyse før eg får av den plata bak trekket????

PS. Vinduet går ikkje ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var det eg tenkte.... dei runde deksla lyte vekk... og så senke vinduet for og sku lause skruene... da har eg et problem siden ikkje vinduet går ned.... nåken som har noen gode forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.