#1 Skrevet Oktober 16, 2006 Går det bra å kjøre med mtm 290hk\450nm chip og bruke den orginale 250kpa mappen ? Hva skjer da , mindre hk?? Kan jeg ødelegge noe over tid osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2006 Går det bra å kjøre med mtm 290hk\450nm chip og bruke den orginale 250kpa mappen ? Hva skjer da , mindre hk?? Kan jeg ødelegge noe over tid osv.. Krever det programmet større map område da? Hvilket ladetrykk skal du kjøre med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2006 Du trenger ikke større mapsensor på en slik chip. Såfremt ikke den chippen lader over 1,5 bar........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2006 Alt kommer jo an på hva chippen er programert for. Er den programert for 300 mbar mapsensor, vil den gå alt for magert, svidde stempler magert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2006 tror ladetrykket er på ca 2.4 på målern med den chippen. men hva den er programert for vet jeg ikke Står TS racing steg III på den. Var noe rart som skjedde her netopp med orginale chippen , når turboen begynte å lade skikkelig så var det nesten som man skrudde av tenninga med andre ord ett skikkelig rykk og dette skjer nå hver gang ladetrykket kommer.. ? Det er noe kødd med denne hjernen jeg har stående i bilen så jeg skal prøve den andre og se hva som skjer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2006 tror ladetrykket er på ca 2.4 på målern med den chippen.men hva den er programert for vet jeg ikke Står TS racing steg III på den. Var noe rart som skjedde her netopp med orginale chippen , når turboen begynte å lade skikkelig så var det nesten som man skrudde av tenninga med andre ord ett skikkelig rykk og dette skjer nå hver gang ladetrykket kommer.. ? Det er noe kødd med denne hjernen jeg har stående i bilen så jeg skal prøve den andre og se hva som skjer.. Lader du 1,4 kan du bruke orginal map sensor. Får du kutt rundt 0,4-0,5 ligger det en aktiv feilkode som begrenser ladetrykket. Pleier forsvinne når man skrur av tenninga og på igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...