Spørsmål angående kobling av lambda til G60...

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan lambda`n skal være kobla hele veien frem til støpslet i ECU`n?

 

Fra selve lambda`n til "skjøtekontakten" går det 3 ledere: 2 hvit og 1 svart.

 

Derfra og inn til hjernen går det 4 kabler.

Hvem skal gå hvor?

 

Og åssen er lambda`n jorda egentlig?

 

Mvh

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lambda er som regel jorda i eksosanlegget,men er også egen jord på ledningsnettet,husker ikke helt åssen det så ut hos meg,måtte gjøre om litt der,da jeg ikke fikk lambdaverdier ei stund her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lambda er som regel jorda i eksosanlegget,men er også egen jord på ledningsnettet,husker ikke helt åssen det så ut hos meg,måtte gjøre om litt der,da jeg ikke fikk lambdaverdier ei stund her..

 

 

Prøvde å måle med multimeter fra selve godse på lambda`n til jord, men der var det ingen forbindelse...

Det er en sort leder som går fra skjøtekontakten og inn mot hjernen. denne er koblet til jord nede ved skjøtekontakten til lambda`n, men den ligger bare løst i støpslet til ECU`n.

 

Noen som kan si meg åssen det her skal være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger ved et skjema her over lambda`n, men jeg lurer litt på den svarte jeg har ringet rundt og at det ikke er noe jord i godset på lambda`n (krysset)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.