Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi 100, den er jo gammal, men når jeg kjører den i 2 gir (f.eks),og clutcher inn,og ska kjøre igjen,så hopper bilen bortover : eek : ,til jeg tar inn clutchen å kjører igjen.... ere noen som vet hva det er, og som kan si meg hva jeg ska gjøre?det er utrolig irriterende... : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med dette er en 2.3 136hk siden du har 100 CS i

infoen din.

 

Bare sånn random ting fra den jeg kjørte drev å trakk dårlig;

sjekket at ikke filteret er veldig tett? Evt så kan det være noe

bensintilførsel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Audi 100, den er jo gammal, men når jeg kjører den i 2 gir (f.eks),og clutcher inn,og ska kjøre igjen,så hopper bilen bortover : eek : ,til jeg tar inn clutchen å kjører igjen.... ere noen som vet hva det er, og som kan si meg hva jeg ska gjøre?det er utrolig irriterende... : mad :

Det kan være så enkelt som drivverkslark og annen slitasje som tilsammen er nok til at du får denne rykkinga. Dersom det er det er det bare å finne en teknikk på å slippe clutchen og gi gass slik at rykkinga ikke oppstår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sjekka filteret ennå!...må få gjort det!...Det kan jo være litt fuktighet i bensina da...!

Hvis 99blyfri er kenguru bensin så har jeg fylt det! fader...

Men takk,ska sjekke å prøve noe det dere har sagt!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er også slik. Den begynte å "hoppe" når man kjørte. Så fant jeg ut at ledningen fra coilen til fordeleren var ganske så dårlig. Bytta den og det hjalp en del. Men hopper såvidt det er enda. Det er sikkert fordi jeg ikke har boks over luftfilteret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel, takk! det er bra, da kan jeg prøve det når jeg får penger til å bytte litt;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.