Golf 1 + Golf 2 Syncro drivverk?

Anbefalte innlegg

Hva mener folket om denne kloningen?

 

Hvordan passer bakaksel +++ fra en 2'er syncro på en 1'er?

 

Hva er forskjeld på en 2'er fwd og en 2'er 4wd?

 

Er dette mulig å få til uten 2 millioner på konto + 40 timers arbeidsdag? :P

 

Drømmte litt om dagen om en einser som får litt gulv-biter fra en syncro + drivverket.......

 

Som sagt, dette var bare en fantasi jeg fikk om dagen, og tenkte jeg skulle høre litt her hvordan det passer med fester o.l. : klø :

 

Finnes vel en einser med s2 drivverk, så ingenting er umulig! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener folket om denne kloningen?

 

Hvordan passer bakaksel +++ fra en 2'er syncro på en 1'er?

 

Hva er forskjeld på en 2'er fwd og en 2'er 4wd?

 

Er dette mulig å få til uten 2 millioner på konto + 40 timers arbeidsdag? :P

 

Drømmte litt om dagen om en einser som får litt gulv-biter fra en syncro + drivverket.......

 

Som sagt, dette var bare en fantasi jeg fikk om dagen, og tenkte jeg skulle høre litt her hvordan det passer med fester o.l. : klø :

 

Finnes vel en einser med s2 drivverk, så ingenting er umulig! : rock :

Fullt mulig det men må gjøres endel jobb.Må jo lage fester til bakstilling,flytte/bytte tank,flytte tannstang

Så litt kreativitet og kunnskap med sveiseapparatet er å anbefale.

Hele tunnellen må utvides da 2`er syncro har mellom akselen over eksosanlegget.Du bør også bygge om til vaiergirkasse pga plassproblemer til stagene.Bakstillingen fra syncro er bredere og bilen er lenger så det må kortes inn litt eller bredde skjermer

trenger ikke å gjøre det like ekstremt som han her men her ser du litt av det som må gjøres http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2717417

Kongetråd det der btw

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, ble omtrent som jeg tenkte frem selv da. Det med tunnellen, der tenkte jeg å kappe ut den i 2'eren og sveise denne inn....

 

Har du en anelse om hvor mye bredere akslingen er da? Sånn at en må bredde 20cm? : rolleyes Er jo bare greit å ha litt sporvidde da... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.