Anbefalte innlegg

heisann,dreier seg om en golf 1 gti. sikkert vært tatt opp ca 450 ganger før,men kunne ikke finne noe konkret om dette.

 

har vært innom flere firmaer angående dette med stive foringer.og er alltid noe krøll med enten folka som selger dem eller at de ikke har på lager ellerno i den duren.

 

så lurte på om det er noen som vet om et sted som selger komplett kitt med foringer til golf 1 av typen polybrush,powerflex eller polyutheran eller lignende?

 

er ute etter en bedrift som har overnevnte på lager, til en rimelig penge og at det ikke tar 2-? måneder og få varen.

 

takker for svar

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en telefon til Autopower i Arendal, de bruker å ha slikt på plass og yter svært god service.

 

Telefonnummeret er 370 59 190

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte selv fra Kollevold, fikk de levert på 2-3 dager og kostet meg rett over tusenlappen for alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold hadde alt unntatt de ytre til stabstaget fremme på gti'n min når jeg handla i våres....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.