Noen som har hørt om "nordman" g+?

Anbefalte innlegg

Samboeren min var hos dekkpartner fredag og ba om 4 nye nokian vinterdekk.

Dekka ho kom hjem med var noe som het Nordman g+...

Hun spurte gang på gang hvorfor det sto nordman g+ på dem når hun skulle ha nokian hakkapelitta?

Han fortalte at det var fjorårets serie av nokian, noe jeg tror er bare bull.

Har aldri hørt om det før en gang.

Noen som vet noe om dette?

Kan vi gå tilbake å kreve nokian ?

Noen som har erfaring med disse dekkene?

Takker for svar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe hørtes iallfall veldig jalla ut med et slikt navn. Har aldri hørt om et slikt merke eller modellnavn. Prøvd å google etter det dekkmerket ? Jeg ville bytta til Nokian iallfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å søke men fant bare ansikskremer og virus. Var inne på sia til nokian men de hadde ikke noe som het det.

hun ga 3400 for de og det synes jeg er mye når dekkdimmen er 175 70 14. Skal ta en telefon di i morra jeg. Virker jo som jeg ikke er helt på villspor da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi solgte noen dekk som hette Nordman 2 i fjord, dette var billigdekk produsert av nokian for norge. Dette er kansje en nyere modell av billigdekket? Men Nokian dekkene står det NOKIAN på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi solgte noen dekk som hette Nordman 2 i fjord, dette var billigdekk produsert av nokian for norge. Dette er kansje en nyere modell av billigdekket? Men Nokian dekkene står det NOKIAN på!

Spør du meg har de rett og slett lurt henne, og kanskje fordi hun var dame! Hadde reist rett opp igjen og forlangt nye Nokian dekk! Greit at dekket er produsert av Nokian, men jeg hadde solgt det for max 2000,- for de samme dekkene! Nokian Hakkapelitta 4 koster jo noe rundt der! Greit å tjene penger , men det er kortsiktig tenkt å lure folk!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du meg har de rett og slett lurt henne, og kanskje fordi hun var dame! Hadde reist rett opp igjen og forlangt nye Nokian dekk! Greit at dekket er produsert av Nokian, men jeg hadde solgt det for max 2000,- for de samme dekkene! Nokian Hakkapelitta 4 koster jo noe rundt der! Greit å tjene penger , men det er kortsiktig tenkt å lure folk!!!!!!!!!!!

Enig at hun er nok blitt lurt ja.. Forlang nye dekk, eller prisreduksjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte slike for min mor også, det er Nokian som står bak produksjonen, men i steden for at de blir laget i Finland så blir de laget i Asia. Dette ble jeg fortalt på Vianor. De blir forøvrig solgt over hele verden (hvor det brukes vinterdekk), ikke bare i Norge/Skandinavia.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har begge to hvert i telefon med dem, og prøve å ordne opp i dette. Men ikke noe hell. På fredag dro hun selv ned for å snakke med de. Men fyren bak disken var skikkelig frekk og ekkel.

Hun prøvde å legge frem det at hun hadde bestillt nokian og at det var ikke noe hun hadde fått. Og at hun hadde spurt om dette opptil flere ganger ved dekkbyttet. Og det bekreftet mannen bak disken at det var(nokian).

Så når hun var der om onsdagen ba hun om å få nummeret til nokian for å ringe dem personlig for å høre om Nordman G+ var noe av nokians dekker. Og han bekreftet det at det var det ikke. De var produsert på fabrikken som en billig og DÅRLIG kopi av nokian dekkene for en annen leverandør. Og da hun ga telefonen til sjefen på dekkmann,sellebakk, fortalte han akkuratt det samme til han. Og ba om at hun skulle få nokian dekker som hun hadde bestillt. Men etterpå nektet sjefen fremdeles og gi hennne nokian dekker, selvom hun som sagt hadde bestilt dette. Og da ble jo hun litt grinette pga dårlig kundeservice og frekk ledelse. Og da fikk hun huden full over at hun hadde hvert frekk og sur osv.... Og ble kalt for en oppsnasig dritt kjærring! Slik skal man ikke behandle kunder! Han sa da at han skulle ha 1000 ekstra for å gi henne nokian dekker. Dette nektet jo hun selvfølgelig. Og ba om å få hevet kjøpet. Fikk da time på fredag.

Fredag møtte hun opp ganske nervøs og møtte en annen mann bak disken. Han var koselig og be henne til og med på kaffe. Og han ga beskjed om at hun skulle få nokian hakkapelitta4 RSI uten tillegg i prisen. Og hun ble da veldig glad.

Men når de var ferdig med å legge om alle dekkene og skulle til å montere det siste hjulet på bilen kom sjefen på jobb og spurte da han andre om hun hadde betalt enda. Og da sa jo han selvfølgelig at de skulle jeg jo få. Og da klikket det mentalt for sjefen og ba de stakkars annsatte om å ta de av og legge på sommer dekka igjen.... De annsatte sto bare å måpte over den tette sjefen sin. Etterpå når hun sto å snakket med de annsatte fant hun ut at 2 av de annsatte nylig hadde sagt opp pga sjefens oppførsel.... Det sier jo litt eller:P

Så hun er nå på leting etter nye dekker et ANNET STED!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ganske drøyt ut det der anders :o stikk innom shell på ørebekk og hør på priser på dekk der. de er som regel billigst i distriktet =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dekkpartner en stor kjede? i tilfelle hadde vel en telefon oppover i systemet vært på sin plass... samt en tur innom lokalavisen med historien...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo helt hårreisende.. "Selg" historien til avisa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo hår-reisende!!: bråk : godt å vite hvor en ikke skal kjøpe dekk!! jeg ville tatt noe telefoner oppover i systemet,ja!! ta kontakt med hoved kontoret,det pleier å hjelpe..

hadde lignende problemer i våres,kjøpte felg pakke til min Audi 80,og når jeg passerte 75 kmt,begynte det å risste noe helt j%#&lig,så jeg dro ned å klagde,og fikk beskjed om at det var tilpass for meg,siden jeg hadde kjøpt "billige" dekk og felger.. etter en liten runde med hoved kontoret for kjeden jobber ikke den personen der lenger... :evil:

stå på krava!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er en skam for dekkbransjen at slik kundebehandling blir gitt.

Helt enig at dere burde ta et par tlf opp i systemet om denne saken.

Stå på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.