#1 Skrevet Oktober 16, 2006 Dårlig reflektor på rs2 lampe, noen som har noe forslag på hva man kan gjøre, får og få det blankt igjend f.eks kromlakk?? folie? osv er det noe av dere som har et forslag. disse lampene koster jo sykt mye. alt er oki,bort sett fra reflektoren på fult lyset. hvor varmt blir det inni ei sånnen lampe??? alle ider motas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2006 ingen som har noe forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2006 kjøp nye, det må jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2006 kjøp nye, det må jeg får man kjøpt disse alene. eller må man kjøpe komplette lamper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2006 til min må jeg kjøpe nye lamper, komplett.. kan høre på pris for deg om du vil? jeg forsøkte en utrolig forsiktig skyll uten hell samtidig røk den ene justeringsmutteren i plast for høydejustering.. Kjøper begge nye, da blir det bra 10 år til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2006 Sjekk på ebay.de er du heldig finner du ei "lykt" med kun innmaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2006 Til 90'en min ga jeg 3200,- inkl. frakt for to helt nye RS2-lykter fra Tyskland, kjøpt på Ebay. Når det ikke er verre pris er det nesten ikke verdt bryderiet om det ikke funker å vaske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2006 lrte på og prøve han her http://www.sprutforsilvring.se/ noen som har noen erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...