#1 Skrevet Oktober 17, 2006 heisann Bilen min trenger å få valsa hjulbuene siden dekka slår oppi innimellom. noen som vet om et bra sted i Sarp - fr.stad området som tar på se slikt arbeid? det bør selvsagt være bra gjort og ikke alt for stiv pris takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2006 Jeg har hørt at TS-racing i fredrikstad valser for en rimelig penge.. Hukser ikke hvor mye det var jeg.. Kan noe bekrefte det her? Må valse selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2006 Har ikke hørt at de valser hos TS John, men kan jo hende de gjør det! Eller så kan dere jo kontakte denne mannen på post@valsespesialisten.no eller 92037623 Han som kaller se for valsespesialisten og kjører rundt i landet og valser! Valsespesialisten.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2006 Noen som har vært i kontakt med han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2006 Noen som har vært i kontakt med han? nei har ikke vært i kontakt, men kommer nok til å be om pris når jeg har spart opp litt peng.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...