#1 Skrevet Oktober 17, 2006 Er mange klare for å dra sammen dit på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg skal dit, men har tatt fri fra jobben fredag så jeg kan dra sammen med brodern. vi drar når det åpner fræddan hvertfal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2006 Æ e nu hverstfall me.. EDIT: Tror ikke jeg kan.. Skal i bursdagsbesøk til min fetter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2006 Så da blir det bare meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2006 Hadde planer om å dra på drift battle på rudskogen. Men pga stabilt dritt vær kan det se ut som det utgår... Vet Bård skal jobbe der, ståle og ole henrik skal. Så skal ikke se bort i fra at jeg blir med dit isteden. Med andre ord så blir vi noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg skal ha Bonzo, men skal se om jeg ikke får hivd meg med alikavel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg og min nye kollega og klubbmedlem Thorbjørn, drar fra Langhus kl 0930 imorgen. Må være tilbake kl 1430 så det blir å løpe igjennom utstillinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg og min nye kollega og klubbmedlem Thorbjørn, drar fra Langhus kl 0930 imorgen. Må være tilbake kl 1430 så det blir å løpe igjennom utstillinga. Ok, jeg er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg og min nye kollega og klubbmedlem Thorbjørn, drar fra Langhus kl 0930 imorgen. Må være tilbake kl 1430 så det blir å løpe igjennom utstillinga. Hvis du drar hjemmefra 0930 så rekker du fint det hvis det ikke er masse kø. Det er veldig lite i år. En brøkdel av sånn det var når det var på varemessa. Beste med hele greia var når tommy rustad fyra ferrari fxx. Fytti #"%&¤&%#& For en INSANE lyd!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...