knapp forslag til baklukeåpner..

Anbefalte innlegg

Har sveiset igjen bakluken og er på jakt etter et trykkbryter som ser noe lunde greit ut til å åpne luken frem i fra, vil ikke ha slik vanlig rund kjedelig bryter, men det trenger ikke være en org VAG bryter men helst med lys i og ett tegn som viser evnt en bakluke. Kom gjerne med forslag/bilder i fra andre som har lign orginalt. Om lyset er feil farge pleier det ikke by på de største problemene å bygge om. Eneste som jeg har sett og kan huske har en slik bryter org. er Nissan Maxima QX, men den er litt stor og klumpete.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er mulig å få på din bil da, men fra nøkkelen da?? Det er jo litt greit... eller???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er mulig å få på din bil da, men fra nøkkelen da?? Det er jo litt greit... eller???

 

Joda har en sender/motaker sett som jeg skal koble til popp-up på dørene min og bakluken, men kunne også tenkt meg en bryter innv....

 

Edit: Alt er mulig med meg og golfen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke gjøre som andre har gjort da å bruke hendelen som allerede sender(sendte) signaler til bakruteviskeren. Hvis den er fjerna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ford Focus fra 1999 og oppover har en sånn dashmontert bryter med baklukesymbol på. ;) Sitter på venstre side av instrumentene i den bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke gjøre som andre har gjort da å bruke hendelen som allerede sender(sendte) signaler til bakruteviskeren. Hvis den er fjerna?

 

Viskeren er beholdt.......

 

Ford Focus fra 1999 og oppover har en sånn dashmontert bryter med baklukesymbol på. ;) Sitter på venstre side av instrumentene i den bilen.

 

Har vell ikke mulighet til å fremskaffe et bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er det eneste jeg fant på nettet sånn fort og gæli...

Knappen er som nevnt den til venstre for instrumentene.

8209534_465715_1_1_64l_5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ein fin liten bryter som bmw har. fant den på ebay. søk på "trunk switch"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falt i smak den ja....

 

8d_1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falt i smak den ja....

 

8d_1.JPG

 

koster hele 309kr ny orginal:) sånn til info vis du ikke alt har sjekket det opp da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter det bryter-valget der ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster hele 309kr ny orginal:) sånn til info vis du ikke alt har sjekket det opp da:)

 

Takker........

Er vell ikke noen som vet om en slik bil som har dette? vrak altså? Greit nok at man får kjøpt selve bryteren men tenkte på kontakten som skal inn i den? kanskje vært greit med noen lednings stubber......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda har en sender/motaker sett som jeg skal koble til popp-up på dørene min og bakluken, men kunne også tenkt meg en bryter innv....

 

Edit: Alt er mulig med meg og golfen :D

 

 

Høres jo bra at alt er mulig med deg og golfen... ;) Lykke til med knappe prosjektet.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker........

Er vell ikke noen som vet om en slik bil som har dette? vrak altså? Greit nok at man får kjøpt selve bryteren men tenkte på kontakten som skal inn i den? kanskje vært greit med noen lednings stubber......

 

Den bryteren på bilde her sitter i hvertfall på e-39 (5 serie fra 96-03) mulig flere typer bmw som har også(du kan søke på gs bildeler der har de delekatalog på nett til de fleste bmw:) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bryteren på bilde her sitter i hvertfall på e-39 (5 serie fra 96-03) mulig flere typer bmw som har også(du kan søke på gs bildeler der har de delekatalog på nett til de fleste bmw:) )

 

Bryter er kjøpt inn, og skal monteres en av dagene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finne jo på nye Passaten :)

 

Bryter altså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem å vise oss bilder av innstallasjonen ;) Jeg er også interessert i hvordan det ser ut med selve pop-uppen. Hva har du brukt? Hvor kjøpte du det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem å vise oss bilder av innstallasjonen ;) Jeg er også interessert i hvordan det ser ut med selve pop-uppen. Hva har du brukt? Hvor kjøpte du det?

 

Kjøpte en universall trunk åpner på bilextra, og monterte den på en metallplate som jeg festa i bakluken. har ikke noen bilder av denne inst, men er ikke så vanskelig....... skal sterkke ledninger frem nå i uken/helgen og frese inn bryteren en eller annen plass.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.