#1 Skrevet Oktober 18, 2006 Har byttet den styreenheten (den med knappene på) i en kompis sin A4 p.g.a at det ikke kom noen varme. Men, det kommer fremdeles ingen varme... Hva kan det være? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2006 Har byttet den styreenheten (den med knappene på) i en kompis sin A4 p.g.a at det ikke kom noen varme.Men, det kommer fremdeles ingen varme... Hva kan det være? Noen som vet? Kan det være et spjeld/servomotor som justerer varmen som henger? Lest ut feilkoder på den klimaenheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2006 Kan det være et spjeld/servomotor som justerer varmen som henger? Lest ut feilkoder på den klimaenheten? Nei, har ikke gjort det enda... jeg hadde ikke med meg "jukselappen" på hvordan jeg skulle gjøre det... Skall gjøre det i morgen... Tenkte bare jeg skulle undersøke om det var noen som har vert borti dette før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2006 Vannpumpa hans i orden da? slik at vannet faktisk sirkulerer og varmt vann kommer inn i varmeregisteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2006 Vannpumpa hans i orden da? slik at vannet faktisk sirkulerer og varmt vann kommer inn i varmeregisteret? Vannpumpa virker i orden ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2006 Synst å huske att det ikke blir åpnet for sirkulasjon til klima før kjølevanns tempen. i motoren er over 70C eller noe i det området. Så viss du ikke får opp tempen i motoren, vill ikke klima fungere til annet enn kjøling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2006 Tempen i motoren er som den skall, vi kjørte oss en tur også for å se om det ble bedre da, men nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2006 servoen for temperaturregullering hang seg opp på min nå i vår. kunne enkelt stille på tastene, men ingenting skjedde. Etterhvert kunne jeg velge mellom LO og HI. Koster i overkant av 3 høvdinger å få bytta hos møller. mener motoren i seg selv koster mellom 1500 og 2000. Har lest en fremgangsmåte på hvordan man kan rense disse. Men det er jo litt av en jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2006 servoen for temperaturregullering hang seg opp på min nå i vår.kunne enkelt stille på tastene, men ingenting skjedde. Etterhvert kunne jeg velge mellom LO og HI. Koster i overkant av 3 høvdinger å få bytta hos møller. mener motoren i seg selv koster mellom 1500 og 2000. Har lest en fremgangsmåte på hvordan man kan rense disse. Men det er jo litt av en jobb. Hei Jørgen... Har glemt å oppdatere tråden jeg Fant i går kveld ut at motoren var gåen ja! En stor takk til alle som har kommet med tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...