Telemark: Lokallagsmøte 5. November.

Anbefalte innlegg

Hei igjen. Velger nå å legge ut denne tråden i god tid. Denne første posten her vil inneholde all NY informasjon, slik at den vil bli oppdatert så fort noe blir forandret på osv.

 

Det nærmer seg slutten på året, så hvorfor ikke gjøre noe på denne dagen/kvelden. (er også mulig å komme med forslag til andre dager)

Tenker da på kanskje et sted å spise og litt(mye)god drikke f.eks, eller et sted hvor det finnes en aktivitet (eks. paintball o.l)

Så her vil jeg at dere kommer med forslag! Så håper jeg vi kan få til et fint lokallagsmøte!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

OPPDATERING:

det blir bowling og pizza på dette møtet. Jeg kan desverre ikke komme, men håper det blir gjennomført.

Så fint om dere melder deres interesse til dette.

Sted: Down Town i Porsgrunn

Dato: 5 November

Klokkeslett: 18.00

 

---------------

PÅMELDTE: (som jeg har fått tilbake melding fra.)

Fredrik Helberg

Mats Hjørnevik

Ruben Hodnekvam

Kristian Lundtveit

 

Vel møtt!

Mvh.

Jan Richard Hansen

 

(Obs.) Har du ikke fått mail fra meg, send meg en PM så jeg får deg med i lista)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at du legger ut tråden såpass tidlig.

 

Med tanke på at det har starta og bli høst og kaldt så vil jeg foreslå og ta turen til Sjøloftet Brevik eller Rio Pizza Porsgrunn og tatt kvelden der...

 

Paintball har vi vell ute bare... Og kanskje blitt litt kaldt...

Gocart samma? begynner og bli kaldt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at du legger ut tråden såpass tidlig.

 

Med tanke på at det har starta og bli høst og kaldt så vil jeg foreslå og ta turen til Sjøloftet Brevik eller Rio Pizza Porsgrunn og tatt kvelden der...

 

Paintball har vi vell ute bare... Og kanskje blitt litt kaldt...

Gocart samma? begynner og bli kaldt?

 

Bra forslag der! Paintball er kun ute ja, men er jo tøft selvom det er litt kaldt ute, for varmeklær bør vel alle ha.

Men fler forslag folkens. For meg synes jeg at sjøloftet eller rio Pizza hørtes bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forslag der! Paintball er kun ute ja, men er jo tøft selvom det er litt kaldt ute, for varmeklær bør vel alle ha.

Men fler forslag folkens. For meg synes jeg at sjøloftet eller rio Pizza hørtes bra ut.

Men denne gangen må vi ikke drive og spørre om hva vi skal og når fram til dagen før lokallagsmøte. Nå må det fastsettes 1-2uker før møtedatoen slik at folk som er bare på besøk 1 gang i uken el. lign. er sikre på hva som skjer...

 

med det mener jeg da slik at vi slepper og få fler slike tilfeller med nykommende meldemet Aleksander som 2 ganger på rad har møtt opp til tiden men så ble det andre planer o.s.v.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at du legger ut tråden såpass tidlig.

 

Med tanke på at det har starta og bli høst og kaldt så vil jeg foreslå og ta turen til Sjøloftet Brevik eller Rio Pizza Porsgrunn og tatt kvelden der...

 

Paintball har vi vell ute bare... Og kanskje blitt litt kaldt...

Gocart samma? begynner og bli kaldt?

 

Enig denne, pizza på lundetangen, eller i porsgrunn et sted hadde vært topp :)

Er også med på gocart eller paintball, selv om jeg er enig at det begynner og bli litt kaldt for det ute...Kanskje bowling på downtown eller falkum også er interressant?

 

Jeg kan de fleste dager, bare jeg får vite det litt før, slik at jeg kan endre evt.planer ;)

 

Mvh fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnet og tanken at jeg la ut tråden tidlig var for å finne et sted folk vil være med på. Det som dere har mest lyst til, det blir det. Endelig avgjørelse vil skje om ca. 1 uke. da skal tidspunkt og sted være avklart!

Bowling er også en veldig god ide og ikke minst sosialt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klapp: :klapp: :klapp:

Ser ut som vi setter ny rekord på antall medlemer tilstede på møte!

 

Er med på bowling eller hva enn det skulle ende med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært mye bedre med en pubkveld da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært mye bedre med en pubkveld da;)

Så du stiller bare på lokallagsmøte ved pubtur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette "møtet" blir ikke en pubkveld, Det er ment som en sosial sammenkomst og så er det på en søndag. Så her er planen å ha det hyggelig, dere kan jo selvfølgelig nyte alkohol som det så fint heter på det eventuelle stedet vi havner opp på. Håper folk melder sin interresse denne gangen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel det står jo at vi kan komme med forslag til andre dager så da hadde det jo ikke vært no problem. Det skjer uansett ikke noe på et møte som man ikke kunne diskutert hvilken som helst annen kveld: rolleyes

 

Anyway var bare et forslag fra min side.......er jo som sagt ikke den mest aktive gjengen her. Så om det blir no møte så stiller jeg nok: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en pub kveld en annen dag er jo også en god ide, men det er lissom ikke helt det jeg er på jakt etter.

 

Men det er jo rektig det du sier ang. en annen dag osv. Men det som var i tankene var en felles ting å gjøre, som f.eks bowling eller GoCart o.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har desverre ikke mulighet til å møte opp 5. nov. men håper at sammenkomsten blir bra forde!

Det er veldig stille her. Kun 2 dager å gi ut beskjed om ønsker!

Kom igjen folkens!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har desverre ikke mulighet til å møte opp 5. nov. men håper at sammenkomsten blir bra forde!

Det er veldig stille her. Kun 2 dager å gi ut beskjed om ønsker!

Kom igjen folkens!!

Hvorfor kan så ikke du komme da Jan Richard?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor kan så ikke du komme da Jan Richard?

Jeg skal på tur den helga der, og er ikke hjemme før sent på søndag.

Har veldig lyst til å være med, men har lovet meg bort, og det husket jeg ikke før i dag.

Men jeg er aktiv i denne tråden, for å få til noe for dere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt da Jan, så datoen er altså satt til 5.Nov? Når, hvor og hva skal i finne på da? Flere forslag? eller kanskje noen som stemmer for noe som allerede har blitt foreslått?

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se meg nødt til og melde fra at jeg ikke kan komme på lokallagsmøte den 5.

Grunnet Plastsveisekurs på teknologisk institutt i oslo hele uken. Så drar inn på Søndag kveld.

 

Håper på et bra møte med folk tilstede denne gangen.

 

MVH

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får ikkje mail fra deg. Kanskje ein ide å senda ut mail til folket????? Er jo som det har blitt sagt mange ganger før, ikkje alle som følger med på forumet. Du trenger ikke sende ut mail på forslag, for det kommer ikke ett eneste forslag fra gjengen! Bare bestem Bowling, eller noe, og send mail til alle goooood tid i forveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får ikkje mail fra deg. Kanskje ein ide å senda ut mail til folket????? Er jo som det har blitt sagt mange ganger før, ikkje alle som følger med på forumet. Du trenger ikke sende ut mail på forslag, for det kommer ikke ett eneste forslag fra gjengen! Bare bestem Bowling, eller noe, og send mail til alle goooood tid i forveien.

Mail er sendt ut til alle jeg har i lista mi. Er noen mailer jeg får tilbake fra adresser som ikke lenger er i bruk. Som jeg skrev i post #1, så har jeg bedt at de som ikke har fått mail, sender meg en PM eller kontakter meg på et annet vis, og kommer med mail addresse, slik at jeg får lagt de til i systemet. ang. mail til deg heine, så står navnet ditt på liste, men ikke mail adressa (ser jeg nå desverre). Så nå er du også lagt inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan! for en gangs skyld...ingen planer den dagen, så skal prøve og holde den dagen ledig..håper det blir fler som kommer ;)

 

mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal hvertfall se om jeg får sullet meg ned der jeg og.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem kommer til søndagen da? lars erik, jan og heine kommer ikke hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt og komme, skal prøve å få med meg en til som jeg prøver å få til å melde seg inn her, siden han nå kjører Golf istede for Volvo.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.