Bergen: oppussing av felger.

Anbefalte innlegg

Sommerfelgene mine har en del skraper etter fortauskanter og lignende.

Noen som vet hvor jeg kan få fikset på dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bli Felgservice på Godvik...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bli Felgservice på Godvik...

Roger heter han på felgservice. nr hans er :92244505

kenneth s

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye koster det ca per felg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye koster det ca per felg?

Alt hvor stor skaden er, hvilken skade osv.

Eg hadde 2stk 3delte RH felger inne til rep, eg betalte 3400,- for begge to. 1200,- for retting og 1200,- for kosmetisk shining.

Men kjenne eg Roger rett så har han det travelt, han brukte 2mnd på dei 2 felgene. Men viktigt og minne han på felgene av og til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt hvor stor skaden er, hvilken skade osv.

Eg hadde 2stk 3delte RH felger inne til rep, eg betalte 3400,- for begge to. 1200,- for retting og 1200,- for kosmetisk shining.

Men kjenne eg Roger rett så har han det travelt, han brukte 2mnd på dei 2 felgene. Men viktigt og minne han på felgene av og til:)

Har bare hørt godord om arbeidet til felgservice, men det er en stund å vente... min felg har vært inne i ca to mnd no, og ikke noe tegn til at den er ferdig enda... men den som venter på noe godt venter ei forgjeves :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dere han kunne tatt seg av dette også?

DSC00018.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dere han kunne tatt seg av dette også?

DSC00018.jpg

Det der fikser han... Jeg hadde en slik skade en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der fikser han... Jeg hadde en slik skade en gang.

mye tror du det vil komme på da ca? Veivesenet skal betale.. må bare sende kravet.. fikk svar fra de i går.. (2 mnd etter jeg sendte mail til de: eek : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye tror du det vil komme på da ca? Veivesenet skal betale.. må bare sende kravet.. fikk svar fra de i går.. (2 mnd etter jeg sendte mail til de: eek : )

Vil komme på i verste fall 800,- om det ikke er noe mer mikkmakk enn å bare rette ut bulken. Mine 3 delte felger kunne komme på litt mer om han måtte dele de opp... Hadde samme type skade som deg! Men du kan jo bare ringe han å spørre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt 4 felger hos han, ting tar tid, det blei 2 mnd på meg og å vente, men det var retting av alle 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo foreløpig lenge til sommeren da.. trenger de ikke før den tid.. skal ringe han i dag eller i morgen og høre med han

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.