#1 Skrevet Oktober 18, 2006 lurer på kor alle vakummslangane skal tilkoblast henn. på gummibelgen på før gasspjeldet så er det to tilkoblinger. veit den eine skal til luft filterboksen men eg har kappa vekk det spjeldet som slipper inn varmluft. så eg kan vel blende det hullet. men kor skal det andre henn?? på ventilen mellom bremseforsterker og innsug så er det to tilkoplinger. kor skal dei henn?? på sjølve gasspejeldet så er det ein 6-8mm rørstuss. kor skal den henn?? motor det gjelder er 9a 16 2l motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2006 Bilder forteller mer enn hva jeg kan forklare. Dette er er fra corrado med 9a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2006 dei på slangen til bremsekraftforsterker: 1 til ECU og 1 går til instrument mener jeg (kjørecomputer? litt usikker) på sjølve gasspjeldet er det også en liten vakumslange, denne går til den klokka som ligger vedsiden av luftfilter, inn mot skjermen. edit: art dalene var litt før meg her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2006 ingeting som stemmer her. nr 1 hjernen/ecu har ikkje slangenippel nr 2 del nr 23 & 3 har eg ikkje nr 3 del nr 37. kva er det?? nr 4 del nr 27 & 29. kav er det? og i følge tegninga så er det meir enn 3 slanger som skal på spjeldet/belgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2006 Nr1 :Sikker på at du har riktig hjerne? Min 16v kr hadde det Nr2 :det hadde jeg også på min 16V Kr, dog ikke helt likt. Nr3 :Har vel muligens noe med at bilde viser model med katalysator? Nr4 :Samme som over Det kan godt hende at du ikke trenger alle disse slangene pga mange av de kun er på modeller med katalysator og du har vel 87mod? Da trenger du jo ikke det. Også kommer det jo anpå om du bruker innsprut fra 9a. Legger ved et bilde fra KR, kanskje det stemmer bedre? Det T stykket bak på innsuget hadde ikke jeg på min KR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2006 eg har 9a motor. bruke orginal innsprutet, skal være det samme som PL motor. motoren min eg henta fra passat eller corrado. er ikkje heilt sikker på kva bil men vertfall begge er vel like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2006 er det noko som kan fasiten på slangane?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2006 jeg har byggd en golf 2 med 9a motor for et par år siden.. en kompis har den bilen nå,kan se om ikke jeg kan ta ett par bilder å legge de ut her...men ECU'n i den bilen hadde vakum nippel... og det var ikke så mange vakum slanger heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2006 Hvilket delenr har hjernen? Har kikket litt på de forskjellige 16v og alle har uttak til vaakum. Legger ved et bilde fra 91mod golf med PL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2006 9A hjernen står det bosch 0 261 200 858 og 8A0 907 404 C C og 200 858 112 810. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2006 bumper denne igjen eg. er det ingen som har ein passat eller corrado 2L 16v?? og bbare sjekke dette?? ta maks 5 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...