Finne produsent av senkesett ?

Anbefalte innlegg

En kompis kjøpte i sommer en 95 Audi 80 avant 2,0. Denne satte det påmontert et ganske nytt senkesett som forrige eier hadde satt på.

 

Med i bilen fulgte esken og papirer til senkesettet, samt originalfjærene. Alt vel sålangt, inntil bilen denne uken skulle på EU-kontroll.... Der fikk han selvsagt påpakk for at senkingen ikke er skrevet inn i vognkortet. Forsåvidt greit nok, helt til kompisen min stikker hjem i garasjen til sin far, hvor esken til senkesettet skulle ligge, trodde han..... De hadde selvsagt faren kastet ! : bh :

 

Såååååå........... Noen idèer til hvordan man kan spore opp fabrikanten av senkesettet ? Forrige eier kan ikke huske noe som helst.

 

Fjærene er røde med svart påskrift : '75111 FRONT' og '75122/REAR' henholdsvis foran og bak, selsagt ;) Han fant ingen andre betegnelser eller navn som kan kaste lys over saken og googling har ikke gitt noen resultater.

 

Formålet med det hele er å finne godkjenningspapirer på fjærene så han får godkjent bilen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse numrene minner veldig om lesjøfors senkesetta jeg hadde på den gamle 100en min... BG Lesjøfors fra eiker motorshop

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.