#1 Skrevet Oktober 18, 2006 En kompis kjøpte i sommer en 95 Audi 80 avant 2,0. Denne satte det påmontert et ganske nytt senkesett som forrige eier hadde satt på. Med i bilen fulgte esken og papirer til senkesettet, samt originalfjærene. Alt vel sålangt, inntil bilen denne uken skulle på EU-kontroll.... Der fikk han selvsagt påpakk for at senkingen ikke er skrevet inn i vognkortet. Forsåvidt greit nok, helt til kompisen min stikker hjem i garasjen til sin far, hvor esken til senkesettet skulle ligge, trodde han..... De hadde selvsagt faren kastet ! Såååååå........... Noen idèer til hvordan man kan spore opp fabrikanten av senkesettet ? Forrige eier kan ikke huske noe som helst. Fjærene er røde med svart påskrift : '75111 FRONT' og '75122/REAR' henholdsvis foran og bak, selsagt Han fant ingen andre betegnelser eller navn som kan kaste lys over saken og googling har ikke gitt noen resultater. Formålet med det hele er å finne godkjenningspapirer på fjærene så han får godkjent bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2006 disse numrene minner veldig om lesjøfors senkesetta jeg hadde på den gamle 100en min... BG Lesjøfors fra eiker motorshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...