Anbefalte innlegg

hvordan åpne og rense LMM? tar di innbytte på den vist den blir herpet??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare spraye med elektronikk rens og la den tørke godt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lar min ligge litt i Blå Isopropanol, rister av den og lar den tørke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefales det og rense LMM`n av og til? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om at når man bruker olja filter (k&n, Green m.m.), så bør den renses i ny og ne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om at når man bruker olja filter (k&n, Green m.m.), så bør den renses i ny og ne..

 

Ok,da skal jeg ta en runde med teknisk Isopropanol eller Elektro Rens sprayen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt slik elektronikk rens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg få skyte inn et annet spørsmål her?

Mange sier at LMM og magnetventilen går i stykker på disse bilene - hvordan vet man om LMM er ødelagt?

Blir de "ødelagt" eller trenger de bare en rens? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg få skyte inn et annet spørsmål her?

Mange sier at LMM og magnetventilen går i stykker på disse bilene - hvordan vet man om LMM er ødelagt?

Blir de "ødelagt" eller trenger de bare en rens? :)

 

LMM er koblet til med en plugg, trekk ut pluggen, går bilen dårligere er den mest sannsynelig i orden, merkes ingen forskjell spøker det nok for LMM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan trygt anbefale å rense Lmm nå går bilen som den skal og trekker mye bedre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan trygt anbefale å rense Lmm nå går bilen som den skal og trekker mye bedre:)

 

Henger meg på denne : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1050.- for ny på mekonomen.. rensa min, men fikk tilsvarende symptomer en liten stund senere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har netopp bestilt ny LMM til Golfen hos Møller. Såvidt over tusenlappen som byttedel etter VACN rabatt. Kjører for tiden med k&n filter men regner med at det er det som tar knekken på LMM, så kommer til å begynne å bruke orginal filter når jeg får den nye LMMen..

 

Gjenstår bare å se om det faktisk er LMM som er gåen.. Bilen går hvertfall reinere uten LMM tilkoblet... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan bare legge til at rødsprit er et glimrende rensemiddel...enten hell det på en sprayflaske (for LMM'er som ikke kan demonteres fra huset), ellers hell det på en kopp og legg selve føleren til LMM nedi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å rense min forrige dagen.. Med nokså sterke saker.. Ble litt bedre, så var litt usikker på om det var verdt å hente den nye LMMen jeg hadde bestillt.. Men gjorde det nå alikevel... Kommer aldri til å angre et sekund, de ca tusen kronene ink klubbrabatt hos møller var fullt ut verdt det.. Mye renere gange med en gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å rense min forrige dagen.. Med nokså sterke saker.. Ble litt bedre, så var litt usikker på om det var verdt å hente den nye LMMen jeg hadde bestillt.. Men gjorde det nå alikevel... Kommer aldri til å angre et sekund, de ca tusen kronene ink klubbrabatt hos møller var fullt ut verdt det.. Mye renere gange med en gang!

 

Men er den helt ren på gangen nå eller må du skifte den der der lambada-greia også??: haha : (intern)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Men er den helt ren på gangen nå eller må du skifte den der der lambada-greia også??: haha : (intern)

 

Faen, ta å hold kjeft a Anders :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Men er den helt ren på gangen nå eller må du skifte den der der lambada-greia også??: haha : (intern)

 

Faen, ta å hold kjeft a Anders :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk elektronikkrens og blås den ren med en kompressor. Så lar du den lufttørke i en liten time før du setter den inn.

 

Er ikke sikkert problemet forsvinner, men uansett så kommer det tilbake, lurt å bare skifte den, men er jo selfølgelig verdt et forsøk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk elektronikkrens og blås den ren med en kompressor. Så lar du den lufttørke i en liten time før du setter den inn.

 

Er ikke sikkert problemet forsvinner, men uansett så kommer det tilbake, lurt å bare skifte den, men er jo selfølgelig verdt et forsøk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.