Anbefalte innlegg

Skulle ha diagnose på s2'en idag. Det er ingen feil der som jeg vet om men kunne vært gøy:) Men, kobler hvit på hvit og sort på sort i sikringsboksen(aby motor) og putter i usb kontakten dioden på kabelen lyser. Kjører diagnose av audi 80 b4, men funker ikke... bilen er en s2 coupe stemmer ikke det da?

 

Trykker så på test i vag com programmet på pc'en og får opp ok, men på bunnen får jeg "not ready" ser i bruksanvisningen og der er det bildet av samme vindu men ikke den nederste linja så blir jo ikke stort klokere av det...

 

Noen som har peiling eller ideer om hva det kan være?

 

Mvh Tommy Skarstein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrudd på tenning ?

 

jepp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Instalert drivere for kabelen? Jeg måtte det isåfall. Hvor er kabelen kjøpt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke min kabel så vet ikke helt hvorden er kjøpt, men husker noe om ross tech. Regner nesten med den er kjøpt hos obd2.no eller hva det er. Ville også tro at driverne er riktig instalert når den har funka på diverse andre biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke min kabel så vet ikke helt hvorden er kjøpt, men husker noe om ross tech. Regner nesten med den er kjøpt hos obd2.no eller hva det er. Ville også tro at driverne er riktig instalert når den har funka på diverse andre biler.

 

Og samme PC brukes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken version av programmet bruker du da ?

 

Prøv og last ned en litt eldre version..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme pc som brukes ja. Lurte og på om det kunne være driverne... hvor får man tak i gamle drivere da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.